Keresőoptimalizálás, SEO

Üzleti élet: magyar kisvállalkozások az Unio piacán

Az unió közel 500 milliós piaca ötvenszer akkora, mint a magyarországi

A kérdésre, hogy egy magyar kisvállalkozásnak miért éri meg külföldre szállítani, Falus Gergely, az Európai Integrációs Központ vezetője így reagált:

“Az unió közel 500 milliós piaca ötvenszer akkora, mint a magyarországi. Ezt egy kollégám egy kissé leegyszerűsítő, ugyanakkor találó hasonlattal úgy szokta érzékeltetni, hogy gondoljuk el, ha a saját kertünkben termelt almánkat szeretnénk eladni, hol áruljuk szívesebben, egy olyan piacon, ahol tíz vásárló fordul meg naponta vagy ahol ötszáz.”
Forrás a Jóljárok.hu-n: Magyar kisvállalkozások az Euro-zónában

Nos, az ötszáz vásárlós piacra segítés egyik “bástyája” lehet az Interneten az Európai Integrációs Központ honlapja.
Az esztétikus honlap mögött már élő, eleven piaci életet találunk, s a következő PageRank kiosztás már nyilván mutatni is fogja ezt az amúgy még friss portálon.

Kapcsolódó írás:
Már Magyarországról is elérhetők Európa üzleti lehetőségei!

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.