Title és vázlat – vigyázz vele!
A Google viselkedése a title változtatás ügyében változott
Vannak dolgok a keresőoptimalizálásban, amelyeket inkább csak sejt az ember a tapasztalatából, mintsem, hogy pontosan tudná, ismerné a változó szabályt (a keresők titokzatos algoritmusát).
Én úgy látom, hogy a Google másképpen reagál ma, ha a title-t megváltoztatom!
Míg korábban egy-két napra tünt el ilyen esetben az oldal, mostanság akár hetekig is nyaralhat a keresőben megszokott helyétől, a kivívott pozíciójától távol, a longtail homályba vesző farkán a honlapod.
Úgyanígy a vázlatos honlap felvitele sem “nyerő” már, mintha a Google tudná, áhá, ez még csak olyan gerillamarketinges módszerrel feldobott valami, várjál csak pajtás, amíg nem csinálod meg az oldalad rendesen!
Folyton figyelni kell, mindig vannak intő jelek – mit szabad és mit nem, vagy legalábbis ha megteszed, annak mi lesz az ára…