Keresőoptimalizálás, SEO

Téma tippek nyárra

Nyáron a SEO is könnyedebb
Nyár, vizek, kalandok, SEO

Nyár és SEO

Az aktualitások kihasználásáról tudjuk, hogy az éppen futó téma trendekhez kapcsolódó cikkeink, bejegyzéseink növelik honlapunk, blogunk, facebook fiókunk iránt az érdeklődést és megemelhetik az olvasottságot. Márpedig ez hatással van a keresőkben elfoglalt helyezésünkre, így nyugodtan állíthatom, hogy a témaválasztás szorosan kapcsolódik a SEO-hoz.

A nyár számtalan örökzöld témát kínál.
Ez a szabadságolások ideje, amikor nyaralni megy a jónép és ez máris felveti az utazás témakörét.
Ilyenkor előtérbe kerül az autó, az autóvásárlás, az autó karbantartás témaköre. Tanácsolhatjuk, hogy milyen autó kozmetikumok, kiegészítők (pl. szivargyújtóról működtethető autós hűtőláda) lehetnek szükségesek.
Tanácsolhatjuk, melyik szervizben vizsgálják át korrekt módon, korrekt áron – vagy épp ellenkezőleg – a nagy utazás előtt az autónkat.

Az sem mindegy, hová utazunk. A nyári beszámolóknak a tengerpartról vagy a magas, hűvös hegyekből, esetleg a Spanyolország északi részét átszelő El Camino-ról szerzett élményeinknek szép olvasottsága lehet.

Most aztán a fürdők és a hotelek, a panziók, az egyéb szálláshelyek iránt megnő a kereslet. A személyes tapasztalatok közreadása azért is érdekes, mert jól kiegészíti, esetleg romba dönti a “hivatalos marketing” előrejelzéseket.

A laza programok ideje ez. Könnyűzenei események – mint a paksi blues fesztivál, a VOLT, a Balatonsound, a Sziget –, szabadtéri előadások színesítik a nyári estéket. Internetes beszámolóinkat színesítsük mi is zenei bejátszásokkal a YouTube-ról, hiszen egy szép hosszú zenei betét nem csak érdekes, hanem növeli a honlapunkon töltött időt (ami komoly SEO tényező is egyben), és strukturáltabbá is teszi a szöveg olvashatóbb részekre bontásával a bejegyzésünket.

Nyáridőn megnő a sportszerek iránti érdeklődés, a pingponglabdától a kerékpáron át az úszógumiig széles a skála, ez tág teret nyit a webáruházak számára is. Ilyenkor komoly haszonnal kecsegtet – ha valamely termék kulcsszavával nem állunk a keresők elején – az AdWords hirdetések bevetése is.

Aztán nem feledkezhetünk el az izgalmas sport eseményekről sem. Négy évente labdarúgó EB, szintén négy évente foci világbajnokság, hogy csak a legizgalmasabbakat említsem.
Ám az otthoni tévézéshez hűs szoba kell, éppen ezért a hőségnapokon nagyon is szükségünk van a klímaszerelők szaktudására már a klíma megvásárlása előtt is, hogy megfelelő lehessen a hűtés.

És persze a szerelem a könnyű nyári estéken – na, át is adom a szót… 🙂

Egy hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.