SONY márkaboltnak nem könnyű AdWords hirdetést csinálni

A Google, üzletpolitikájának részeként, olykor ajándék hirdetési lehetőséggel lepi meg egyik-másik számítástechnikai újság olvasóközönségét, sőt, olykor cégeknek is küld postai úton bont.
Így járt Pécsett a SONY Center is, amelynek kínált árukészlete felöleli a SONY teljes kínálatát, lévén, hogy a SONY Magyarország partnere és a SONY CENTER üzlethálózat tagjaként működik.
Valaha ez az üzlet volt, itt, a Kereskedők Háza emeletén az első SONY Márkabolt a Dél-Dunántúlon. Még a távoli Japánból is jöttek, hogy kikövezzék márkájuknak a kikövetelt minőségi körülmények között a vásárlókhoz vezető utat.

Na, de a lényeg. Itt a Google hirdetési lehetőség, nosza, válasszunk kulcsszavakat, méricskéljük meg a trendeket, vegyünk figyelembe mindenféle információt…
A hirdetés szövegében ott a SONY szó (SONY LCD TV-ket hirdetnénk), hiszen az üzlet minden terméke SONY, sőt a bolt neve is az – SONY CENTER.

Mit tesz isten, a Google, amely küldte a bont a SONY CENTERNEK Pécsre, nem fogadja el tőle a hirdetést! Szerintük a SONY engedélye kellene hozzá.

A SONY Magyarország ilyen engedélyt nem adhat, Tokyoba kellene kérelmet írni, de a SONY cég nincs berendezkedve arra, hogy a világ összes SONY kereskedőjének AdWords hirdetését átnézze a Google kedvéért, majd iktassa, engedélyezze írásban stb.

Na most akkor mi legyen, barátaim?

“SONY márkaboltnak nem könnyű AdWords hirdetést csinálni” bejegyzéshez 4 hozzászólás

Szólj hozzá!

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.