SEO, keresőoptimalizálás: konkurenciaharc

Kéretlen SEO, keresőoptimalizálás

Kéretlen levélben küldve ezzel a képpel érvvel az ügyfeleimnél egy SEO-val foglalkozó cég:

SEO, keresőoptimalizálás | Konkurenciaharc

   A képet akár hatékonynak is nevezhetnénk, de a Google logója félrevezető. Azt súgja, mintha maga a Google fordulna a cégekhez kéretlen levélben és ígérné meg sok száz, esetleg sok ezer – ugyanazon iparágban, szolgáltatói szegmentumban működő – cégnek, hogy mind-mind benne lesz az első ötben!

Persze az is elgondolkoztató, hogy így vakon beígéri valaki, hogy mondjuk az autó szóra bevisz valakit az első öt találat közé?! Hogyan lehet ilyesmit ígérni bármilyen szóra, kifejezésre elemző munka nélkül? Hogy nem szakad le a Google kék ege ilyenkor?

A tapasztalatok szerint egyre több cég hivatkozik SEO, keresőmarketing, keresőoptimalizálás szolgáltatásának hirdetése során a Google-ra, mint partnerére, de azért az új, hogy a Google logóját is használja boldog-boldogtalan.

Mindenesetre jómagam maradok a megszokott önreklámnál: nyilvános referenciák, folyamatos információnyújtás, a cégadatok és szervezeti tagságok közzététele, jelenlét a közösségi hálózatokban, gondolatkisérletek a szakmai blogomban, semmi kéretlen levél-özön indítás, viszont AdWords hirdetések az MSA-módszer szerint.

***

Kapcsolódó bejegyzések:

–  Az MSA módszer: Marketing + SEO + AdWords

– Seologia: hogyan lettem seológus

– A SEO, a keresőoptimalizálás elhanyagolt területei

– Blog, hálózat, online marketing, SEO – és az emberi viselkedés

“SEO, keresőoptimalizálás: konkurenciaharc” bejegyzéshez 3 hozzászólás

  1. Én is nap mint nap kapok ajánlatokat, hívatlan telefonokat, elegánsan előkészített szerződéseket. Ennek ellenére, vagy talán éppen ezért többször azon kapom magamat, hogy ezen az oldalon barangolok!

Szólj hozzá!

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.