Prospektus és EditMonkey blog plugin próba
Feltelepítettem a WP blogokhoz alkotott EditMonkey plugint, lesz, ami lesz! Így, elvileg szebben tudom majd elhelyezni s könnyebben kezelhetem a szöveget és a képeket. No, de hogyan fog hatni mindez a keresőoptimalizálásra? Vagy egy-egy plugin feltelepítése nem számít? Hát akkor nézzük, tegyük be balra az Agrix Kft. most készülő prospektusának (leporelló) nyitó szeletét. Prospektust készíteni látszólag könnyű dolog! Egy-két szép kép, brutál-meggyőző szöveg – aztán készen is van. Hát, sajna a jó prospektus ennél többet kíván meg! Színharmónia, ráadásul a cég megszokott alapszíneivel, egyszerűség (mint mindenben), átláthatóság, élen a legfontosabb “üzenet”.
Nyomtatott kiadványban talpas betű (kivéve a címsorok)! Erről többet itt: Kiadványszerkesztés fejezet.
PS. 2014.08.05. A WP-ben már nem használjuk ezt a plugint. Az eredeti bejegyzés óta sok víz lefolyt a Dunán és a WP is gyökeres átalakuláson ment keresztül.
2 hozzászólás
Keresőoptimalizálás, keresőmarketing blog
A tipográfia bizony nagy Úr!
A betűtípusok, méretek és a szövegformázás soha nem fogja helyettesíteni az érdemi tartalmat, de tény, hogy egy esztétikusan szedett, kénylemesen olvasható hirdetés előbb felkelti az olvasó/vásárló figyelmét, mint egy hányaveti módon megírt, formázatlan szövegtömeg.
Bognár László
Egy-egy ilyen leporello persze, több funkciót is hordoz!
Új vásárlók megnyerése; a régiek számára új vagy más szolgáltatásokra hívni fel a figyelmet; a már meglévő ügyfelek megtartása…