Örök Outlet: kívül-belül, előtte-utána

Bútor Outlet cégtábla - messzire látszik

Jó ötlet az outlet elnevezés – utalhatok vissza a kedvező ár ígéretének helyes megoldásáról tett korábbi bejegyzéseimre. (Emlékeztetőül: helytelennek tartottam a “készletkisöprés” és az ehhez hasonló negatív értelmű megfogalmazásokat, s helyesnek a kifutó típusokban rejlő árelőny felmutatását a reklámokban.)

   Ha az ember autóval szalad Budapesten a Soroksári úton, akkor nyilván csakis olyan reklámtábla hívja föl magára a figyelmet, amely méreteit tekintve óriási. Ilyen teszem azt az A Bútor Outlet bemutatóterem reklámtáblája is, amelyről több dolog is eszembe ötlik.

Outlet, diszkont az üzlet elnevezésében

Először is az intézményesen árelőnyt ígérő elnevezés, az outlet. Lám, pozitív üzenetként is érkezhet a kedvező ár, az alacsony ár, az olcsó termék, a kifutó típus nagyszerű áron tartalom. Vagyis már az üzlet elnevezése is tájékoztatást adhat arról, kimondatlanul is, hogy itt bizony bomba üzletet köthetünk, kvázi nagyker áron, diszkont kedvezménnyel juthatunk hozzá egy 100 százalékot tudó kifutó típushoz.
És tényleg, aki megáll az ingyenesen használható parkolóban, és benéz az üzletbe, az azt fogja látni, hogy a kanapét, a valódi bőrből készült ülőgarnitúrát 100-150 ezerrel olcsóbban szerezheti be, mintha fénylő helyen, glanccal-flanccal körítve venné ugyanazt vagy a hasonlót, amelyről különben sem mondanák meg, hogy kifutó típus (és különben is, az utódja nagyjából annyiban különbözik, hogy a longlife feliratú díszgomb nem a bal, hanem a jobb oldalán  helyezkedik el).

Természetesen online ugyanaz a logo hívogat minket a honlapon, vagyis kívül-belül egyforma arcát mutatja a bolt. És ez nyilván nem azért van így, mert valaki, aki fertőzött marketinggel, kitalálta az egységes cégarculat követelményét, hanem arra utal: a tulajdonos azt szeretné, hogy aki interneten már látta az üzlet kínálatát, az tudja, ha erre jár, itt érdemes megállnia!

Előtte – utána: a látványos érv

De haladjunk tovább az ellentétpárokon.
Odabent azt is megtudhatjuk, hogy a kárpitos bútorok is kophatnak, sőt a bőrrel is történhet ez meg az, vagyis szükségünk lehet régi bútorok, ülőgarnitúrák, kanapék esetén kárpit javításra, bőr javításra – de itt akkor is tudnak segíteni, vagyis túl az outlet fogalomkörén, a javításban is.
És ekkor már az előtte-utána marketinges fogalompár lép előtérbe a Remind márkanév alatt:

Bőr bútor javítás előtt
Előtte
Bőr bútor javítás után
Utána

Mondhatnám akár, szinte sajnálom, hogy nincs egy ilyen előtte típusú garnitúránk, mert mekkora élmény lehet belecsücsülni utána!

*****

A Példák forrása:

Bútor outlet, kanapé, ülőgarnitúra

*****

Korábban a kifutó típusok témájában:

Marketing: kinek a fejével gondolkozzunk?

Márpedig készletkisöprés nem létezik

“Örök Outlet: kívül-belül, előtte-utána” bejegyzéshez 4 hozzászólás

  1. Visszajelzés: Heverészőknek | Blog Pécs

Szólj hozzá!

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.