Önnek hangüzenete érkezett talán

telefon
Telefon. Nyomja meg a csillag gombot!

– Ön nem hallgatja le a telefonüzeneteit? – mordult rám a potenciális ügyfél. Aztán amikor még valaki szóvá tette a nekem szánt hangposta üzeneteinek hiábavalóságát, akkor utána eredtem a UPC-nél, mi lehet a hiba forrása.
Ahogy mondani szokás – készséggel álltak rendelkezésemre, próbaüzenetet hagytak a készülékemen, amely hiba nélkül landolt, visszahallgathattam – vagyis a hangpostafiókom hibátlanul üzemel.
Azért az asszonnyal tettünk még egy próbát és arra a következtetésre jutottunk, hogy:
1.)  a UPC haragszik a nejem hangjára és nem rögzíti azt
2.) nincs harag, csak a nejem hangja nem kompatibilis a UPC hangpostafiókjával
3.) az asszony füllent, nem is hagyott próbaüzenetet
4.) a hallásom időszakosan kihagy
5.) ha a csillag gombot nyomja meg valaki az utasításnak megfelelően és nem csak simán leteszi a kagylót az üzenete elmondása után, az falra hányta a borsót

Újra hívtam a UPC-t és a fenti öt pontból, mint valószínűt, elővezettem az ötödiket!
Újabb próbaüzenetek a UPC-től, kettő is, egy csillagtalan kapásból letevős meg egy csillagos fajta jött. Mindkettő sikerült, lehallgathattam őket.
A UPC-s ember ekkor arra tippelt, hogy a csillagot nyomkodók türelmetlen népek lehetnek, mert nem várják meg az utasítást, hogy hallgassák vissza az üzenetüket, aztán nyomják meg ezt vagy azt a gombot, attól függően, hogy törölnék vagy (az egyes gomb megnyomásával) küldenék a hangpostafiókra azt!

A jó bánatba, hát persze, hogy nem, mert képzeljük csak el a folyamatot az üzenethagyó szempontjából:
1.) kap egy utasítást, hogy mondja el az üzenetét és nyomja meg a csillag gombot vagy tegye le a telefont
2.) az épeszű üzenethagyó elmondja a szövegét,
3.) a telefont a fülétől elveszi,
4.) a szeme elé helyezi, hogy lássa, hol van a csillag gomb.
5.) Megnyomja a csillag gombot (s mivel a teló nem a fülén van, hanem a szeme előtt, nem hallja, hogy van még számára utasítás)
6.) tehát leteszi a telefont.

Így aztán hagyott is üzenetet meg nem is az én hangpostafiókomban, hogy a ménkő csapkodjon a folyamatszervező kisiparosba, aki a UPC-nél ezt a folyamatot így kitalálta!
A legszebb az egészben, hogy eddig még senki nem reklamált, ahogy a panaszomat kezelő úr elmondta.
Lehet, hogy mégis velem van a baj? Lehet, hogy a UPC tipikus ügyfele a szemével hall és a fülével lát? Akkor én aligha vagyok itt tipikus ügyfél… a nejemről már nem is beszélve!

Upgrade!
Lám, milyen is az ember, ha az őáltala használt telefon nyomógombjai a kézibeszélőnek nevezett micsodán vannak, akkor azt gondolja, hogy a mások telefonja is mind ilyen. Pedig nem. Ám ez sem jelenti azt, hogy lehetne normálisan üzenetet hagyni a UPC hangpostáján.
Ugyanis a külön testű telefonon nyomva meg a csillag gombot két másodpercig még se kép, se hang, se füllel, se szemmel nem lehet zajt beazonosítani és a sietős nép durr – máris lerakja!
Hiába na, gyors világ ez…

“Önnek hangüzenete érkezett talán” bejegyzéshez 1 hozzászólás

Szólj hozzá!

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.