Online patika

Patika tisztaság

Csillogó-villogó üvegfelületek. Fény két marokkal. Korszerűség: beléptető rendszer, komputerek.
Mosolygó arcok, készséges arckifejezések.
Mindez természetes, főleg a patika tisztaság – hiszen patikában vagyunk.

SIPO patikák Pécsett és Budapesten
Egy SIPO-patika


Az embernek a patika vagy a gyógyszertár szóról valamiféle elegáns raktár féleség jut eszébe. Ahogy a második kifejezés értelmezi is: gyógyszerek tára. Képzeletünkben szép és okos, mondhatni szimpatikus patikus, férfi vagy nő ugrik a szemünk elé hófehér munkaköpenyben.
Másfelől a reklámszöveg jut eszünkbe, amit esténként beledarálnak az arcunkba, amit unos-untalan hallhatunk televízióban és rádióban: kérdezze meg kezelő orvosát vagy gyógyszerészét.
Vajon hány magyarnak van gyógyszerésze?

Ám online marketinges megközelítésben a patika ennél jóval több.
Nézzünk rá például a SIPO-Patikák láncára, patikáira Pécsett és Budapesten.
Egységes cégarculat jellemzi – v.ö. Corporate Design – amely a weben is megjelenik. Merthogy online is elérhető, ha egy patika XXI. századi gyógyszertár.
És akkor nem csak gyógyszerek, hanem az egészségmegőrzés és a szépségápolás szerei is megtalálhatók a kínálatában, de nem csak közgazdasági megfontolásból!

Patika küldetés

Az egyszerű, gyógyszert kiváltani akaró polgár értelemszerűen arra nem gondol, hogy egy patikának vagy hálózatnak kidolgozott küldetése, krédója volna. Pedig nem csak arról van szó, hogy a patika beszerzi és árusítja a gyógyszereket, a lakosság meg fizessen érte, lehetőleg minél többet, s ha esetleg érdeklődne valaki a mellékhatásokról, annak megmondják a tutit.
Ehhez persze tudnunk kell, hogy például a SIPO-Patikák deklarált Küldetése ilyen sorokat tartalmaz:

“Felelősséggel tartozunk a többgenerációs tapasztalat megőrzéséért, a helyi közösség egészségtudatos életvitelének fejlesztéséért, a természeti környezetünk védelméért, vagyis a SIPO életmód következetes képviseletéért.”

Ebből az egyetlen mondatból számtalan dolog kiolvasható. Például a társadalmi felelősségvállalás. A SIPO a tágabban vett társadalom része, amelynek tagjai egészséges életviteléért, sőt annak fejlesztéséért felelősséget vállal.
És vessünk egy pillantást a webmegjelenés title elemére: SIPO Online Patika – Webáruház és Egészségügyi Portál. A címben sűrítve mindaz, ami huszonegyedik századivá tesz egy patikát.
És amikor gondolatban már itt járunk, akkor már nagyon messzire jutottunk attól a kezdeti előítéletünktől, hogy egy patika csupán a gyógyszerek tára!
> SIPO online patika

Online patika” bejegyzéshez 2 hozzászólás

  1. Kedves László!

    Örömmel olvassuk elismerő szavait. A társadalmi szerepvállalásunkról írnék pár gondolatot.

    Patikaláncként valóban nem csak gyógyszerekkel foglalkozunk, hiszen az egészség megőrzése a legfontosabb! A SIPO Patikák elkötelezett támogatója a sportnak. Május 21-én lesz a „FUSS-ÉRTE-MEGÉRTE” – jótékonysági családi futás, amelynek kiemelt támogatója a SIPO. Erről bővebben: SIPO Webáruház.
    Idén is támogattuk a Palkonyai Dűlőfutást, illetve, a Pécsen méltán népszerű és sikeres, kosárlabdát is szponzoráljuk, a Rátgéber Akadémiának nyújtott segítség formájában.

    Reméljük, ez a szerepvállalás a jövőben még tovább fejlődhet és hozzájárulhatunk a pécsi és a környékbeli emberek egészségének megőrzéséhez.

    KINCSES GÁBOR
    SIPO PATIKÁK – MÉDIA REFERENS

  2. Kedves Gábor!
    Szimpátiával figyelem a SIPO Patikák marketing tevékenységét, amely fokról-fokra halad előre és példát és mintát kínál más vállalkozások számára is.
    Ezt a mostani hozzászólást is mi másként értékelhetnénk, mint az online marketing terén mutatott érettségnek.
    Azok a cégek, amelyek komolyan veszik az online marketing megjelenést nem csak várják a látogatókat, hanem maguk is aktívan jelen vannak a web különböző pontjain, és például a tevékenységükhöz kapcsolódó blog bejegyzésekhez is kapcsolódnak. Méghozzá új információkkal gazdagítva azokat, mint ebben az esetben is.
    Köszönöm!

Szólj hozzá!

%d blogger ezt szereti: