Online marketing tapasztalatok (mg. gépalkatrészek)

Plakett | Agrix 2007Vendég bejegyzés. Írta: Schneider Ferenc

ügyvezető, Agrix Kft.

Egy mezőgazdasági gépalkatrészeket forgalmazó vállalkozásról, e felületen, talán nem a gépészeti szakmai kérdések lehetnek elsősorban érdekesek, hanem inkább az általános, vagy egyedi online marketing tapasztalatok.
A “bognár studiós” optimalizálás következményeként egyaránt gyarapodnak a potenciális megrendelői, és szállítói megkeresések a „földrajzi hatósugarunkon” túli területekről is, ami egyértelműen jó visszajelzés, de növekedtek a gyűjtőoldalas, banner cserés, tudakozós, tőzsdei befektetős ajánlatok, sőt az adomány és segélykérések is.


Távolabbi ügyfeleinkhez is eljuttatjuk termékeinket, mégis jellemző, hogy vásárlás előtt szeretik megfogni, szemrevételezni az alkatrészt.
Bizony az olcsóság vevői igénye által életre keltett utángyártás, esetenként inkább csak másolás, távolkeleti hamisítás – melyről néha szó szerint csak a patikamérleg dönthet -, a már speciális alkatrészek között is jelen van.
A konkurens árak mellet a minőség is nagy odafigyelést igényel, de partnereinket cseregaranciánk védi.
Az általános termékeket, újdonságokat (pl. motorolaj, adalék stb.) lehetőség szerint saját magunkon ill. járműveinken is kipróbáljuk (még jó, hogy nem agysebészet a szakma), de törzsvásárlóink is jól fogadják a tesztlehetőségeket, s partnereink általában egyre gyakrabban igénylik a szóbeli szakmai segítséget .
Cégblog írásába kezdünk?! A blog műfaj majd nyilvános értekezésekre, véleményezésekre adhat lehetőséget partnereinknek, új kommunikációs csatornát nyitva.

Honlapunk (még blog nélkül): Mezőgazdasági gépalkatrész

***

Korábbi írások az Agrixról:
Plakett-tervezés
Honlapkészítés, re-design: szép vagy első legyen?

Online marketing tapasztalatok (mg. gépalkatrészek)” bejegyzéshez 4 hozzászólás

  1. Kedves Ferenc!
    Most, az Első Pécsi Marketing – Internet – Cégblog Konferencia előtt nagyon is időszerű egy olyan gondolatmenet, amely arról vall, hogy egy cég életében mit jelent a honlap megléte, mit jelent, ha az keresőoptimalizált – vagyis időszerű az online marketing tapasztalatok felszínre hozása és önzetlen megosztása másokkal.
    És izgalmas a konklúzió – a cégblog indítás gondolatának érlelődése.

    Köszönöm, hogy megtiszteltél minket gondolataid közzétételével!

  2. Bár mi “csak” szolgáltatások eladásával igyekszünk az árbevételünket fokozni, a piaci tortaszelet megtartásában és esetleges növelésében építünk az on-line marketingre. Az Agrix Kft. ügyvezetőjének véleményével egyetértünk.

  3. Kedves Ottó!
    Szolgáltatást eladni valóban ugyanolyan nehéz, mint árut – ezért indokolt volt részedről a csak szó idézőjeles használata.
    A szolgáltatás egyik sajátossága, hogy olyasmit akarunk eladni, ami még nincs meg (nem úgy, mint általában az áru esetében.)

Szólj hozzá!

%d blogger ezt szereti: