Nyári marketing

Hallhatjuk olykor: nyáron nem érdemes a marketinggel foglalkozni, úgyis mindenki nyaral. Pedig nem nyaral mindenki vagy legalábbis nem egyszerre és éppen ezért a nyár sem eshet ki a figyelemre méltó marketing megoldások hálójából.

Nyereményjáték a molett divat jegyében

2015 nyarán láthattuk például a pécsi Lady Moletti Divatáruház és Webáruház nyári nyereményjátékát, amelyen egy 30000 forintos vásárlási utalványt lehetett elnyerni. Az akció, amely a molett, teltkarcsú, duci hölgyek figyelmét akarta felkelteni, a Facebookon futott. A molett divat fellegvárát – pardon, webáruházát – itt érheti el: > molett divat.

Játék a Lady Molettitől
Nyári izgalom a Lady Molettitől

Autós cég egy sörfesztiválon?

Akármilyen meglepő és akármilyen ellentmondásosnak tűnő is, egy autós cég – a Sofőröm Sofőrszolgálat – is részt vett az idei nyár Dréher sörfesztiválján!
Ez az ellentmondásosnak tűnő helyzet adta az erejét a cég megjelenésének, hiszen a sofőrszolgálatok célja éppen az, hogy azok az autósok, akik alkoholt fogyasztottak, mégis hazaérjenek sértetlenül, karambol nélkül, büntetés és jogosítványvesztés nélkül a saját autójukkal.
Persze a Sofőröm Sofőrszolgálat egy “negatív” következményt is hordoz: kevesebb fog fogyni az alkoholmente sörökből 🙂
Ha többet szeretne tudni erről a szolgáltatásról: > sofőrszolgálat
A Sofőröm Sofőrszolgálat a sörfesztiválon
Ki vigyen haza? – kérdi a Sofőröm Sofőrszolgálat
 
Korábban a fenti témákban:

 

Szólj hozzá!