Keresőoptimalizálás, SEO

Négy tanács keresőoptimalizáló kiválasztásához

Mielőtt megrendeljük a keresőoptimalizálásra vonatkozó munkát

  1. Válasszuk ki a legjobb, a keresőoptimalizálás terén hírnevet szerzett cégeket.
  2. Nézzük meg, van-e referenciájuk a saját vállalati, egyéni vállalkozói “súlycsoportunkban”. Ugyanis valószínűsíthetjük, nem lesz megfelelő partner az, amelyik a mi cégünknél jóval erősebb, sem az, amelyik jóval gyengébb ügyfelek körében jegyzi csak referenciáit.
  3. Tudjuk meg, hogy a megbízandó cég specialista-e, kifejezetten a keresőoptimalizálásra szakosodva, saját belső munkatársat alkalmazva, avagy külső cégre, más szakértőre, azaz alvállalkozóra fogja-e bízni a mi portálunkat. Gondolom, nem kell kifejtenem, melyik lesz előnyösebb számunkra, hol érzik majd szinte sajátjuknak a honlapunkat.
    A Bognár Stúdió, az Első Magyar Keresőoptimalizáló Verseny győztese a keresőoptimalizálás, a SEO specialistája.
  4. Ellenőrizzük saját magunk a keresőkben a megadott referenciákat, s legalább egy telefonhívás erejéig tudakozódjunk a cégről valamely szervezetnél.
    (Pl. Kamara).

Mi kell ahhoz, hogy jól rendeljük meg a munkát?

Tudnunk kell, milyen keresőszavak, keresőkifejezések alapján fognak ránk találni a látogatók. Nem csaphatjuk be őket, aki pékárut akar eladni, ne ígérjen honlapja látogatóinak szex-kalandot. Viszont kenyeret, cipót, kiflit – ízleteset, olcsót, vagy épp ellenkezőleg, extra adagot, luxuskivitelben – igen.

Ha a Bognár Stúdiót kívánja megbízni, mert látta és értékeli a keresőoptimalizálás, a SEO területén felmutatott referenciáit:

» Érdeklődés, ajánlatkérés

Megj.: Olykor, helytelenül, kereső optimalizálás, kereső marketing címen is keresik a témát. Pedig helyesen keresőoptimalizálás, és keresőmarketing e két fogalom neve.

Új attributum a Googletól

» Jól ismert tény, hogy a keresőoptimalizálás során a keywords meta tag egyre kisebb jelentőséggel bír a besorolások algoritmusában. Ez most sem változik, csupán a Google News szolgáltatásban szereplő hírek pontosabb megjelölését teszi lehetővé egy új attributum, a new_keywords, amely persze nem helyettesítí, hanem kiegészíti a korábbi meta tageket – adja hírül a Google hivatalos blogja:
» A newly hatched way to tag your news articles

Gyúródeszka

» Mindig nagy odafigyelést igényel, ha a mások által készített honlapot kell optimalizálnunk. Ráadásul ilyenkor a készítő fent is hagyja a portáljára mutató linkjét és az általunk felvitt erőből ő is merít. Ráadásul a fogásainkat is igyekszik ellesni, így mi ingyen kiképzést biztosítunk a potenciális konkurenciának. Minden megrendelőnek tisztában kell lennie azzal: ezek a körülmények nem nevezhetőek optimálisnak, s csak nagyon indokolt esetben vállalható.

» A keresőoptimalizálás során olykor furcsa helyzetek is adódnak, amelyek kezelésére fel lehet készülni. Ilyen helyzet gyakran adódik akkor, amikor más a honlap készítője és a keresőoptimalizáló tanácsadó. A honlap készítője olykor nem segítségnek, hanem rosszindulatú kritikának fogja fel a honlap elemzésében leírtakat. Az ilyen helyzetekből adódó konfliktusokat előre meghatározott szabályok, a kölcsönös bizalom talaján lehet rendezni a megbízó irányításával.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.