Keresőoptimalizálás, SEO

Miért esnek a Google részvényei a tőzsdén?

Válság és keresőoptimalizálás

Néhány nappal ezelőtt Ogilvy tanácsát tettem közzé a  Válság, marketing, reklám című posztban, utalva rá, hogy válság közben is érdemes reklámoznunk. (A miértre a hivatkozott helyen kapunk magyarázatot.)
Annak a “félelmemnek” adtam még hangot abban az írásomban, hogy bizony számos cég és vállalkozás lesz majd, amelyik éppen a reklámköltségek lefaragásával kezdi a “válságelhárítást”.


És láss csodát: az Egyesült Államok piacán a Google részvényeinek ára tegnap esni kezdett (forrás: portfolio.hu), mert a piac kezdi beárazni az online marketing költések visszafogását is. Magyarán a neten csökkeni fog a hirdetési kedv, tehát a Googlenak, amelynek jelentős bevételi forrása a reklámok közzététele, csökkenni fog a bevétele – egyszóval kevesebbet fog érni a vállalat.
Jó lesz felkészülnünk. Hogy mást ne mondjak, a keresőoptimalizálás is besorolódhat a nem kifejezetten válságbarát kategóriákba.
Amúgy a Google részvényeinek állása itt is mindig megtalálható, a Google üzleti oldalán:
Google részvények, Google a tőzsdén

***

Upgrade 2008.11.13.
A YAHOO részvényeinek ára ma 10 dollár alá esett. (Itt az ár a meghiúsult Google frigy utáni Microsoft kikosarazást is “tartalmazza” már.)

 

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.