Megrendelés keresőoptimalizálásra
Először csak érdeklődnek a keresőoptimalizálás után
Mindig kettőn áll a vásár. Az üzlet nem mindjárt a megrendeléssel kezdődik, először az érdeklődés szakasza köszönt be. Ebben a szakaszban olykor igen kiszolgáltatottnak érzem magam.
Ugyanis egyfelől ott állok én, a weben közzétett szolgáltatásommal – keresőoptimalizálás, seo -, a nyilvánossá tett cégadataimmal, cégjegyzékszám, adószám és minden egyéb (erre amúgy törvény is kötelez, a cégnyilvánosságról szóló), ott állok a referenciáimmal, tudni lehet a telefonszámom, a telephelyem elérhetőségét, ismerni lehet a szervezeti tagságaimat és így tovább.
Van, hogy nem válaszolok
Ám az érdeklődő, a potenciális megrendelő oldalán olykor híja van az ellenőrizhetőségnek, és ha lazán Pityu aláírással jő érdeklődő levél, bizony nem válaszolok.
Sőt a Vannevem István teljes névre sem, mert ebből még semmit sem tudok meg a “majdani” partnercégről, pláne, ha web-elérés helyett csupán homályos utalást találok a jövő nyerő honlapjára, amely most születik, más keze alatt, csak egy kicsit meg kéne majd – olcsón – optimalizálnom.
Tehát a megrendelés előtti tájékozódáskor fontos és természetes a potenciális ügyfél lapjainak a feltárása is, mert homályos zónába nem csak ő, hanem a szolgáltató sem kíván belemászni.
Az igazi tájékozódó ugyanúgy megadja cége és önmaga legfontosabb adatait, miképpen én is. Ez olyan alapfeltétel, amely nélkül aligha jöhet létre üzlet.
Abban a szerencsés helyzetben vagyok, és ez talán nem is meghökkentő, hogy a magam oldalait magam optimalizálom.
A keresőoptimalizálás motorja
Mindemellett számos ajánlatot kapok, hogy a keresők élén álló honlapomat keresőkre optimalizálnák, minden szörcsölőben hamarosan benne leszek az első ötben.
Köszönöm, de nem igénylem ezt a tájékozódást nélkülöző szolgáltatást, amelyet iparszerűen terítenek telefonon, levélben, szórólapon és e-mailben egyaránt. Tehát anélkül, hogy látnák, szemrevételeznék, elemeznék a honlapom: azaz mindegy, hogy hol állok, mindegy, mely áruféleségben, szolgáltatásban “utazom”, eleve garantálják a jó helyezést, rongyos valamennyiért.
Egyszer kedvem volna a “motor” szóra kérni optimalizálást, ráadásul a Google.com alatt. Mondjuk a Bognár Stúdió – a keresőoptimalizálás motorja szlogent kitalálva! 🙂 Potom 460.000.000 a szótalálat, izgatottan várnám az első öt helyezett között magam, a motor szóra, gondolom nem hiába 🙂
4 hozzászólás
Bodor Ernő
Tisztelt studio!
kérném, hogy legyenek szívesek árajánlatot küldeni.
Tisztelettel: Bodor Ernő
Bognár László
Drága Bodor Úr, cégünk Megmentője!
Ritka az olyan nap, amikor ilyen pontos, információban gazdag megrendeléssel találkozunk, kedves kollégám, El Lobo – A farkas egyenesen sírva fakadt a gyönyörűségtől.
Végre, lesz mit csinálnunk és fáradtságot nem ismerő munkák gyümölcseként immár a bahamai út is biztosítva van!
Kérem, foglaljon helyet, mivel kínálhatom: kávé, üdítő, konyak esetleg Icuka?
Tisztelt Bodor Úr!
Kérem, még egy picit részletezzük a feladatot. Piros legyen vagy kék? Savanyú vagy keserű? A határidő tizedike vagy ma éjfél legyen?
Házhoz vigyük-e vagy a Google jön érte?
És ami cseppet sem utolsó: mennyivel tartozunk? Hová küldjük a pénzt? És mennyit? Számlát kapunk vagy azt is mi adjuk? Ja, és átutalásos legyen ÁFÁ-val, vagy svarcilag parancsolja most, itt?
Drága Bodor Úr!
Kérem, jöjjön máskor is! 🙂
Szálka László
Üdvözlöm!
Elkészült az oldalam ami néhány nap mulva a chiptuning kifejezésre a google keresőjében az 5. oldalon volt található. Ezután viszont valami történt,és folyamatosan romlott a helyezés,ami azt jelenti,h ma az 52. oldalon vagyok található.
Szeretném megkérdezni,mennyibe kerülne az oldalamon elvégezni a keresőoptimalizálász,mennyi dő alatt tudnék mondjuk a 2. oldalig eljutni? Két szóra kellen Gyúrni: chiptuning, dízel tuning.
Ajánlatát esetleg elérhetőségét várom!
üdvözlettel: Szálka László
Bognár László
Tisztelt Szálka László Úr!
Először is köszönöm, hogy megtisztel hozzászólásával, problémájával!
Másodszor hadd kérdezzem meg, hogy a “Chiptuning a Chipmesternél. Minden olyan szívó,turbós,kompresszoros…” kezdetű hosszú szöveg, amely a nyitóoldalán LÁTHATATLAN, de a tárolt változat szöveges változatából előcsalható, hogyan került az oldalára?
Ugyanis ha ez rejtett szöveg (fekete alapon fekete betű, vagy a flash mögé van elrejtve – akkor máris megvan a visszazuhanás oka a keresőkben.
Ha programból jön, akkor a megoldást szeretném eltanulni.
Várom válaszát, s akkor meglátjuk a továbbiakat.