Marketing stratégiák – a Pécsi Squash Club

Marketing stratégia | Squash Club, Pécs
Marketing stratégia | Squash Club, Pécs

Hajós Tamás, aki Hajó néven Pécs egyik ismert közszereplője, nem csak zenekari billentyűsként szerzett hírnevet magának, hanem a Pécsi Squash Club tulajdonos menedzsereként is.
Régóta nem találkoztunk, s amikor megkérdeztem tőle, mi újság a sörgyár melletti fallabda klubban, akkor nagyjából így válaszolt:

Semmi különös, nálunk továbbra sem lehet lottót venni, nem árulunk újságot vagy térdharisnyát, nem akarjuk rábeszélni a fallabda miatt érkezőt különböző befektetési formákra, nem tukmálunk beléjük gyógyhatású készítményeket – viszont jók a fallabdapályáink, és ezért aztán nincs is okom panaszra!

Hogy stílszerű legyek, megállt bennem az ütő, hiszen épp most hallottam tőle egy markáns marketing stratégiai felfogást, pedig csak egy egyszerű kérdésre válaszolt.

Számos “sportlétesítményben”, más típusú vállalkozásnál nem ez a szokás, sőt olyan nagy cégeknél sem, mint mondjuk a Posta, ahol talán már kutyaólat is lehet vásárolni, csak éppen a levelek kézbesítése terén adódnak gondjai az egykor irigyelt egyenruhásoknak..
Persze a több lábon állás filozófiája sem megvetendő, de csakis akkor, ha mindegyik láb legalább negyvenes méretű, mert gyerekcipővel nehéz megállni a mai, szélfútta piacok placcán!

A SEO, a keresőoptimalizálás szolgáltatása sem olyan, hogy bármivel “házasíthatnánk”. Ami szervesen illik hozzá, az nyilvánvalóan a honlapkészítés, a redesign, az online marketing – benne például egy-egy gerillamarketing akció futtatásával.

Amúgy pedig jó sportolást kívánok!

***

Ide illő honlapok, blogbejegyzések:

A pécsi Guns N’ Roses

Sport Pécs

Szólj hozzá!

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.