Magánklinikák figyelmébe: marketing dilemmák avagy wellness, fitness

aktiv szék fejjel lefelé | magánklinikák
Aktiv Székben fejjel lefelé

A HVG-ben korábban fellelhető írásban, amely a gyilkos irodaszékekről szól (Az irodai székünk öl meg?), Galen Cranz, a Berkeley professzora így fejti ki véleményét:
– Nincs annál rosszabb, mint egy szabványos irodai szék, hiszen a   gerincünk nem úgy lett tervezve, hogy hosszú ideig ugyanabba a pozícióba kényszerítsük.
Ám ugyanebben a cikkben azt is kifejti, hogy a fogyasztók olyan széket akarnak, ami ugyanúgy néz ki, mint egy szék.

A marketinges dilemmája Aktív Szék ügyben tehát adott: az Aktív Szék sokfunkciós kivitelben inkább hasonlít hintaszékre, mint a hagyományos székre vagy fotelre.Vajon akkor járunk-e jobban, ha az emberek igényei szerint elkezdjük a széket “butítani”, hogy minél inkább hasonlítson székre (irodaszékre), vagy propaganda akciókba kezdünk, hogy a huszonegyedik század széke már másmilyen (ezért is kapta a feltaláló a rangos díjakat), mint amit megszoktunk – tessenek ehhez hozzászokni! Ez a dilemma a fizetőképes kereslet frontján is felvetődik: hogyan is értelmezzük a fejreállást szék ügyben? Úgy-e, hogy a vérkeringés fokozása, vagyis az egészségünk érdekében lehessen benne fejre állni, vagy úgy, hogy az igényes kivitel miatt az Aktív Szék feltalálója és vállalkozása álljon inkább fejre?
Nem kis dilemma ez, amelynek feloldásáig a magánklinikák felé kell fordulnunk, mert várhatóan itt ÉRTENI fogják az új típusú székben rejlő gyógyító, rekreációs, betegápolási funkciókat, látni fogják alkalmazása előnyeit s ezért érteni fogják az érték fogalmát is.
A piaci szegmentumok külföldön és belföldön másmilyenek. A wellness-tudatos népek északabbra és nyugatabbra inkább fellelhetők, tehát az online marketingnek, az új magyar honlap megalapozása után arrafelé kell vélhetően irányulnia. Vagyis arra a piacra másmilyen honlap kell, esetleg más tartalmi felosztásban.

Pl. a kövérség kérdése egészen más Amerikában, mint minálunk. Papp László feltaláló terve, hogy a kövérség elleni küzdelem a majdani új honlapon is erőteljesen jelenjen meg. Na, de mi legyen Magyarországon? Vajon mekkora a fogadókészség egy olyan szlogenre: Fogyjon ülve – Aktív Szék! Pedig egy olyan országban, ahol az átlagpolgár napi négy és fél órát tölt a televízió képernyője előtt, mozdulatlanul, rágcsálva ezt-azt rendületlenül, igazán aranyat érne az Aktív Szék. Hmmm, egyelőre a magánklinikák, az új iránt fogékony fogyasztók lehetnek a célcsoport.

De a dilemmáknak korántsincs még vége.

 

***

Korábban az Aktív Székről:Passzív ház – Aktív szék (active rocking chair) nem luxus

Vendégem a világhírű magyar feltaláló

Az irodai székünk öl meg?

“Magánklinikák figyelmébe: marketing dilemmák avagy wellness, fitness” bejegyzéshez 5 hozzászólás

  1. Ó – teljesen off komment lesz -, én nagyon szívesen kipróbálnék egy ilyen széket, mivel én is szinte egész nap ülök, hol az írás, hol a rádió, stb. miatt. Nagyon kíváncsi vagyok, milyen lehet, és arra tippelek, hogy a hátfájásom is enyhülne ha ilyenen ülnék (ezt használnám). A dizájn például kifejezetten tetszik, engem meg lehet róla győzni, hogy mától ilyen jó szék, így néz ki.:) A kérdés csak az, hogy hol/hova fér el. Nekem a valódi hintaszék is sokszor útban van.

  2. Kedves Nati!
    Leírásából az következik számomra, hogy az Ön számára az ideális megoldás valóban az Aktív Szék volna.
    Hívjon fel telefonon (vagy írjon e-mailt) – elérhetőségeimet az aktívszek.hu oldalon megtalálja, és megbeszélhetünk egy bemutatót!
    Üdvözlettel:
    Papp László

  3. Hát ehhez egy olyan főnök is kell aki engedélyezi a “fejreállást” munkaidőben :), de magánklinikáknak biztos jó választás.

  4. Továbbá wellnes hoteleknek is jó választás volna! Már csak azért is, mert azon túl, hogy reklámjukban elmondhatnák, hogy náluk a gerincnyújtás és az aktív pihenés az Aktív Székkel világszínvonalon megoldott – szóval ezen túlmenően az Aktív Szék honlapján, Facebook oldalán, a bemutatókon folyamatosan hivatkozna ezekre a wellness szállodákra, mint partneri helyekre!
    Elsőnek lenni valamiben beruházást és így kockázatot is jelent: viszont kockázat nélkül hírnév és vendég sem lesz.
    Mert nagyjából mindenkinek egyforma a kínálata és a hirdetése. Akié más lesz, az kiválik a többiek közül.

Szólj hozzá!