Kulturális klaszter: csináljuk a (film)fesztivált

Filmfesztivál

filmfesztival
Filmfesztivál

Ilyen sem volt még Magyarországon: klaszter rendez nemzetközi filmfesztivált! Néhány e-mail keringése után, fizikai értelemben is csatlakoztam tegnap a Dél-Dunántúli Kulturális Ipari Klaszter “filmes” csapatához.
Pécsett, a Várkert szabad ege alatt gyűltünk össze, ahol is első feladatként az elsőfilmes közép-kelet európai rendezők fesztiváljának szlogenjét kellett előállítanunk.

Kesu, a Dél-Dunántúl egyetlen filmes végzettségű producere jól kitalálta: minket, öreg rókákat szerfelett csipkedett a jelenlévő angol-film szakos nőnemű egyetemi hallgatók csiripelése.
Magam is igyekeztem, hogy a rendezvény leendő web-marketing felelőseként jó benyomást tegyek a hölgyekre 🙂
Ezért is álltam elő egy zseniális szlogen-ötlettel. (Ne feledjük, első filmes rendezők pályára állítását célozza a fesztivál):

Az első, hogy legyen második!

És kérem, bejött, a társaság egyhangúlag elfogadta. Az angol-film szakos lányok azonnal elkezdték angolítani, teljesen felfűtötte őket a lelkesedés – teljesen elfeledkeztek az ötlet kitalálójáról! 🙁

Na mindegy, majd még kitalálok ezt-azt, ha nagyon muszáj.

Túl sokat még nem tudok a fesztiválról, most készülök, most szívom fel magam – a nevével, az időpontjával majd még jelentkezem.

Kapcsolódó linkek:

Dél-Dunántúl: fordíthatunk-e egyet a dolgok menetén?

Kulturális Ipari Klaszter

“Kulturális klaszter: csináljuk a (film)fesztivált” bejegyzéshez 8 hozzászólás

  1. Szia Kaktuszka!
    Ez még nem a következő beszámoló, csupán fontos kiegészítés.
    A fesztivál a CINEPÉCS elnevezést fogja viselni.
    Lesz honlapja és blogja, interaktivitás nélkül aligha lehet filmfesztivált rendezni már Magyarországon. Blog nélkül nem is fesztivál a fesztivál, s elektronikus autogram nélkül ma már elképzelhetetlen egy filmipari sztár.

    Amíg a CINEPÉCS webblogja elkészül, addig itt mondanék ezt-azt.
    Egyébként nem azért “késik” a blog, mert blogot nyitni nehéz, hanem az általános design kialakítása (Arculati kézikönyv) várat még magára.

    Október első napjaiban lesz a nagy esemény.

    A terveim szerint a web-marketing fontos eleme lesz a (CP) Piros Pont, amelyből az Index háta mögött működő blog.hu kapja az elsőt, mivel az oda kiajánlott eme bejegyzésemet tényleg ajánlották elolvasásra a blog.hu népeinek.
    (CP) = CINEPÉCS

    Kedves Kaktuszka!
    Mint érdeklődő net-polgárnak neked is jár egy CINEPÉCS Piros Pont!
    Ezt blogodban nyugodtan feltüntetheted 🙂

  2. Én most úgy látom, hogy inkább arról van szó:
    a kulturális iparban dolgozók összefognak, hogy piacot bővítve jussanak (jussunk) további munkához!
    Ez persze szokatlan, bizonyosan lesznek súrlódások is – de politikusokat még nem nagyon látok könyékig a munkában (vszínüleg éppen más dolguk van – és remélem, ez a más dolog tovább is fog tartani).
    Tavaly is volt hasonló rendezvény Pécsett – egy interjúban olvastam, hogy annak nem volt híre. Jómagam a neten azt igyekszem majd elérni, hogy legyen.
    Ennek egyik eszköze a blog lesz, de az internetes ügyek csúszásban vannak kicsit.
    Ez is egy érdekesség lesz: mások csinálják a honlapot, más csinálja az általános reklámot, és más csinálja a blogot ill. a web-marketinget.
    A vezetéstudományban szerzett (egyébként vélhetően elavult) ismereteim kicsit meg is vannak lepve – de dinamikus tettrekészséggel háttérbe szorítom a meglepetést 🙂
    Különben sem a menedzsment vezetéstudományi felügyelőjének vagyok szerződtetve – hanem web-marketingesnek, aki a blog területén működik.
    Szóval eme dolgok tisztázása mellé nem kell még politikus is, de szerencsére, nem is látok 🙂

    Közben megszületett a fődíj neve: Proxima.
    Hárommilió forintos ez a fődíj, igazán rangosnak mondhatjuk.

  3. Ma mindenfajta politikusi támogatás nélkül, önmagunk erejéből, alulról jövően kiépítettük a struktúrát, amelyben dolgozni akarunk!
    Erre még visszatérek. Ezt nagyon fontos mozzanatnak tartom.

Szólj hozzá!

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.