Keresőoptimalizálás, SEO

Különleges jó tanács

A jó tanács szerepe a marketingben sorozatunk negyedik darabjában egy különleges megoldást figyelhetünk meg.
Ezt az eljárásmódot “a rossz megoldások bemutatása”, vagy “a szolgáltatás negatívban” elnevezéssel illethetnénk és az autózás, a taxizás, az autókölcsönzés terepén igazán bő a kínálat erre.

A Sofőröm Sofőrszolgálat rápirít a taxis hiénákra

Nézzünk is egy példát, ezúttal a Facebookról merítve.
A Sofőröm Sofőrszolgálat facebook oldalán találhatjuk meg (https://www.facebook.com/soforom/posts/1688898078004529) megosztva az Index cikkét, amely a Ferihegyen tapasztalható állapotokat írja le, miszerint milyen agresszíven viselkednek a taxis hiénák.

Taxis hiénák
Taxis hiénák

Ezt a facebook oldalt a személyszállítás iránt érdeklődők érik el és olvassák. Számukra teszi ellenszenvessé a taxis hiénákat (vigyázat, nem általában a taxisokról van szó, hanem a kisebb halmazról, a hiénákról!), akik az utazó csomagját elragadva szereznek fuvart, így a bejegyzés indirekt módon kihangsúlyozza a > Sofőröm Sofőrszolgálat munkatársainak udvarias viselkedését a kulturált személyszállítás során.

Mi mennyi a sofőrszolgálatoknál?

Hasonló megoldást találunk a Koala Autorent Autókölcsönzés, autóbérlés blogjának egyik bejegyzésében: Te vagy a legolcsóbb? Már nem!
Itt a cikk írója elmondja, hogy a sofőrszolgálat egy-egy fuvarjának bekerülési költségét hányféle tényező adja.
Egy jól szervizelt autó, benzin, biztosítás a személyekre és a szolgáltatást igénybe vevő autójára is, két sofőr jellemzően éjszakai műszakban, az elérhetőséget biztosító kiadások, azaz honlap, telefonok, diszpécser szolgálat, irodabérlet, könyvelés stb.).
Vagyis egy tisztességes és biztonságot nyújtó cég nem mehet az áraival egy bizonyos összeg alá, mert csődbe megy vagy feladja a biztonságot, az utasét, a dolgozóiét és a járművekét is és beáll a feketézők közé.
Tehát az utasnak is tisztában kell lennie azzal, hogy az ama bizonyos összeg alatt dolgozó “iparosok” tönkreteszik a piacot.
Miként a taxis hiénák is…
Vagyis, hogy visszatérjünk az általános marketing megközelítéshez: ismét megjelenik a probléma (hiénák, olcsó feketén fuvarozók) és a probléma által okozott kár, vagyis az adott szolgáltatás negatívban – és ebből következik, hogy erkölcsi győzelemmel, hosszabb távon győztesként, szimpatikus szereplőként kerül ki a történetből a cikket, bejegyzést író szolgáltató.

***
A Jó tanács, mint marketing fogás sorozat többi darabja:

Autós linkek:
Autókölcsönzés Budapest
Autóbérlés, autószerviz jövő

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.