Kitekintő: gerillamarketing blog

A bloggerek többsége igen rendes fickó, csupán egyetlen blogot vezet 🙂

(Hozzátehetjük, mintegy kettőszázmillió földlakó próbálta már a blogírást, de valamilyen talányos okból felhagyott vele.)
A megátalkodott bloggerek viszont két blogot is rászabadítanak az Internetre, egy szakmai blogot és egy – mondjuk így az idegen egoblog kifejezés helyett – szóval egy személyeset.

A legmegátalkodottabb bloggereknek viszont még kettőnél is több blogja van.
Mivel magam is ebbe a csoportba tartozom, természetesen még erre is igyekszem ésszerű magyarázatot adni 🙂
Az egyik ilyen ok a különféle szolgáltatók megismerése, az ott zajló folyamatok nyomon követése, az adott helyen “lakó” bloggerek megismerése, a baráti kapcsolatok fenntartása.
A keresőoptimalizálásban jártasak azt is tudják, hogy egy-egy webegység a keresőkben jobban szerepel (azaz előkelőbb helyre sorolhat a keresőkben) ha a kulcskifejezés a domainban is szerepel. Ez a tényező is a több-blogúság irányába hajthatja a bloggert.
Persze van egy nagyon is könnyen elérhető határ: amikor a sok blog már magas színvonalon nem írható, amikor a blogok gondozása (kiajánlása, felfuttatása, a linkbeszerzés, a párbeszéd a látogatókkal stb. már kezelhetetlen feladatot jelent.)

Nos, ennyi bevezető után jöjjön végre a kitekintés. Gerillamarketing blogomra (létjogosultságát a domainben szereplő gerillamarketing kifejezés erősíti (!), az alábbi bejegyzéssel szeretném felhívni a figyelmet:

Ókori gerillamarketing 

A meglepetés ereje

Hannibal ante portas! – kiálltott a Centurio, a római őr.
Persze nem mindjárt kezdett el kiabálni, mert először hang nem jött ki a torkán, viszont eltátotta a száját s nagy szemeket meresztett, mint napjaink kereskedője, aki azt látja a szomszéd kirakatában, hogy annak új és többet tudó áruja van, s ráadásul alacsonyabb áron kínálja a cuccot, mint ő a magáét.

Tehát percek teltek el, amíg a Centurio szeme és agya feldolgozta a hihetetlen látványt: Hannibál serege előbukkan a semmiből, s harci elefántok lepik el Itália zöldellő északi táját!
Na, ekkor kiáltott egy ménkő nagyot, azt a bizonyos Hannibal ante kezdetű szöveget.
– Hülye vagy, fiam! – szólt rá a parancsnoka. Ilyen nincs, ilyen nem lehet, hiszen ez olyan volna, mintha nem lovas vinné a postát, hanem billentyűkön pötyögött szövegek suhannának szerteszét, s még a távoli provinciákban is azonnal olvashatnák azt, s ráadásul olcsóbban, mint a magenta képű rómaiak!

-Na, de parancsnok, hiába találja itt ki jó előre az online marketinget, mert a gerillamarketing Hannibál elefántjaival, a meglepetés erejével máris itt van.

És akkor a parancsnok is átesett a sokkon, mert meglátta a vigyori képű pun sereget, amely látvány oly’ hihetetlen volt, mint amikor a kisebb, lebecsült fél beelőz egy adott kifejezésre a keresőkben, amely így szól: gerillamarketing.

Még több ókori gerillamarketing: Ókori gerillamarketing

Kapcsolódó írások:

“Kitekintő: gerillamarketing blog” bejegyzéshez 2 hozzászólás

  1. Sem az ókori rómaiak, sem az öntelt ógörögök nem hallgattak rád. Én igen! Ezért blogjaim valóban úgy törtetnek a neten, ahogy azt jó előre megjósoltad.
    Jó szívvel ajánlom mindenkinek, hallgasson El Lobora, a Farkasra!

Szólj hozzá!

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.