Kilincs a sikerhez

Internorm ablak kilinccsel
Internorm ablak (marketing) kilinccsel

Ablak a múltra

Az Internorm Ablak Kft. marketingjétől immár másodszor kerekedik ki a szemem, csettintek is hozzá, nahát, ez igen!
Egy nyolc évvel ezelőtti bejegyzésembe egy akkor vitt programjuk lépte át az ingerküszöbömet. (Nem elég, ha elégedett: elragadtatott ügyfélprogram).
Az akkori akciójuk hitvallás volt a vásárlóik mellett, elvárták a saját munkájuktól, hogy az ügyfél ne csak „simán” elégedett legyen, hanem legyen elragadtatva! És ezt nem szubjektív elemekre, hanem mérhető, kimutatható tényezőkre építették.

Kilincseljünk a jelenre

Blogolvasóként érdeklődéssel „lapozok” az Internorm blogjában, ahol rátalálok a Kilincshasználati kisokosra.
Itt aztán valóságos kilincsológus válhat az emberből. Megtudhatjuk például, hogy a hosszú újjal rendelkező emberek ne akarjanak szép piciny kilincseket, mert nem lesz számukra kényelmes.

Marketing kilincsek
Ezek marketing kilincsek is

Most nem elmerülve mélyen a kilincsológiába – hogy rátérhessek a marketing vonatkozásokra – szóval a kilincsekről most csupán annyit: formára, tapintásra, biztonságra és még számtalan dologra kivetítve kapunk hasznos és a gyakorlatban előnyt jelentő ismereteket.

Miért olvasunk cégblogot?

A dolog lényege a mi szempontunkból annyi: a céges blog akkor hatékony, ha olvasója számára valóságos előnyt biztosít valamilyen szempontból.
Ez lehet elméleti jellegű, konkrét gyakorlati, eljárásmód által nyerhető haszon. Az emberek ezért a haszonért olvasnak cégblogot.
Egy-egy blogtulajdonos cég persze időt, szakmai potenciált, pénzt fordít blogja működtetésére – de mindez számára is hasznot hoz. Hiszen hasznos tanácsai által a termékére (ez lehet akár fizikai, akár szellemi, esetleg társadalmi, politikai) irányítja a figyelmet.
Ezáltal növekedhet a goodwill és szaporábban kattoghat a pénztárgép is.
Vagyis a cégblog egy nyertes-nyertes szituációt teremt.

És mit tesz isten, lám, az Internorm kezében tartja az ismeretek kilincsét, milyennek is kell lennie egy cég online megjelenésének, blog tartalmának, tágabb értelemben egy cég viselkedésének! Hiszen még azt is hozzáteszik, hogy az ügyfelet később is keresik, és rendelkezésére állnak, ha segítségre volna szüksége!

***
A témához kapcsolódó blogbejegyzések:

Szólj hozzá!