Keresőoptimalizálás, SEO

Keresőoptimalizálás: új igények

Részletekben nem elmerülő honlap-optimalizálás

Azzal a meglepő jelenséggel találkoztam már, hogy egy cég a két különböző, de hasonló tartalmú honlapjának keresőkre optimalizálását két különböző cégre bízta. Ráadásul úgy, hogy az optimalizáló vállalkozásoknak nem szóltak erről, mintegy titkos versenyben akarván kideríteni – melyikük is a jobb. Persze hamar kiderült, hogy ez így nem működik, de legalábbis nem hatékonyan.
Ám a piac mindig újabb és újabb igényekkel áll elő, olykor igen erősen meglepve a keresőoptimalizálás terén utazót!

Legyen olcsó

– Hogy olcsóbb legyen az optimalizálás, nem kéne az egész weblapot, hanem csak az új menüpontját optimalizálni, mert a régi oldalak viszonylag jól szerepelnek a keresőkben – kapom a megbízást.

Nagy, kerek szemekkel nézek a site-ra s arra gondolok, hogy utat tévesztettem valahol, én már nem is értem ezt az új világot, elavultak az ismereteim, nem tudok modul rendszerben gondolkozni, csak egységes egészben, honlaptérképben például, amely összeköti az oldalakat, olyan egységben gondolkozom, amelyben a menüpontok, a microsite-ok egymást ölelik át link-karjaikkal, hivatkoznak egymásra, s mint a szerelmesek – egymás nélkül létezni sem tudnak…

– Egy menüpont, nem egy nagy vasziszdasz, mennyibe volna?

***

Kapcsolódó téma: Több SEO-s, több honlap – nagyobb siker?

És ami a keresőoptimalizálás és a SEO témáját illeti:

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.