Keresőoptimalizálás számítástechnikus nélkül – marketing-szemlélet

Kemény fába vágtam a fejszém, amikor a BLOGSEARCH alatt techblog címen regisztráltam KERESŐOPTIMALIZÁLÁS nevű blogomat! Keresőoptimalizálás számítástechnikai mérnökök nélkül? Az lehetetlen!?

Előljáróban szeretném leszögezni: tisztelője vagyok a számítástechnika minden ágának-bogának és képviselőjének, s amikor ezeket a sorokat írom, eszem ágában sincs marketinges-számítástechnikus villongást indítani! Ugyanis az a véleményem, hogy e két szakma együttműködése hozhat igazi eredményt!

Azon munkahelyek többsége  jelentős része, ahol megfordulok, olyan helyzetet mutat, amely szerint még a stratégia szintjén sem a marketinges a meghatározó “elem”, hanem a jól-rosszul felkészült rendszergazda vagy számítástechnikus.

Ez a helyzetkép nem az utóbbiakra, hanem az előbbiekre vet furcsa fényt!

Mindenesetre nem vagyok számítástechnikus, bár érdeklődve olvasok tech-oldalakat, ellesem a jó fogásokat pl. Szipeter közérthetően megfogalmazott blogjából, s újabban nagy-nagy örömmel “forgatom” a WP pont hu friss “oldalait”, amely hallatlanul sokat segít nekem bukdácsolásaim során!

(Korábban blog-o-tom blogját faltam, s önzetlen segítségéért ezúton is köszönetet mondok!)

Mindennek ellenére most bebizonyosodott, mármint az Első Magyar Keresőoptimalizálási Verseny során, amelyet megnyertem (Pillangószív), hogy elmélyült számtech. tudás nélkül, MARKETING-SZEMLÉLETTEL is lehet valaki eredményes!

Tehát jómagam nem valamiféle technikai vonulattal rukkolnék itt elő, hanem marketingszemlélettel, stratégiai és taktikai észrevételekkel.

Feltéve persze, ha erre is van igény!

—————

Ajánlom még: SAJTÓSZOBA

 

Szólj hozzá!