Keresőoptimalizálás, SEO

Keresőoptimalizálás másképpen avagy a tapasztalat, mint termelőerő

Honlap + blog + SEO

Adyval szólva: másképpen lesz holnap! No, nem szó szerint holnaptól, hanem hamarosan. A tapasztalatok, amelyeket megszereztem, kikísérleteztem és bemértem – változtatásért kiabálnak, s csupán az idő hiánya az, amely miatt halkan hallom csak azt, ami üvölt.
A domain ereje – hol van ebből a blogból? Mi ez a sorrendi zűrzavar itt: keresőoptimalizálás, keresőmarketing, SEO? Miért a már vezethetetlenül sok kísérleti blog? Hol érvényesül az a megfigyelésem, amely szerint egy honlap és egy blog kombinációja az igazán nyerő? (Ráadásul a honlap lesz így az erősebb!)

Szóval mi legyen akkor a Bognár Stúdió honlap és e blog kapcsolata? Mi maradjon meg ebből: minden avagy a tévedéseimet, az esetlegesen előforduló nagyképű dumákat vegyem ki? Mi legyen a Blog * El Lobo – A farkas gerillamarketing és komlpex bloggal? Egyáltalán El Lobo-val? Ő “vigye” a gerillamarketinget én pedig legyek a komoly?

További lényeges, stratégiai kérdések is gyors döntésre várnak. Érdemes-e honlap-készítésre élesíteni, amikor már bárki ingyen blogot, honlapot indíthat? Vagy hogyan kombináljam a honlapkészítést a keresőoptimalizálás ígéretével?
Kevesebbet markolva, koncentráltabban, továbbra is bőséges referenciát nyújtva kell magasabb szinten folytatnom,  ha úgy tetszik – “újrakezdenem”. És nyugodtabb hangvétellel is, mert van mire nyugodtnak lennem!

Piaci szegmentálás, SWOT analízis – marketing megközelítések

Piacszegmentálás. Milyen részpiacra pozicionáljak? Az egész online marketing, mint piac, aligha belakható. Az persze biztos: a keresőoptimalizálás, mint a “sikerágazatom” és a netes gerillamarketing középpontban marad! Elemzendő statisztikai adathalmazok, kitapintott tendenciák, sejthető elmozdulások, SWOT analízis…

Technikai megújulás? Ez a blog 2.0.10-es, régi, fapados. Hány indításra kész, félig kész “fapados” egységem van még szerteszét!? Egyszer azokat is kikerülhetetlenül rendbe kell raknom. Mindennek persze nem lehet egyszerre nekiállni, de elkezdem. Ahhoz persze előbb tiszta stratégia kell.

Szóval elkezdem, mert mit ér a tapasztalat, ha nem lesz belőle termelőerő?

2 hozzászólás

  • Weinreich László - Netmester Produkció

    Kedves Bognár Laci, El Lobo, Vezérem!

    Mi ez a nagy rendrakási hullám? Nem ismerek Rád!
    Bizony, bizony eljön az az idő, amikor nem három borítékot kell választani, mint az egykori pártidőben a leváltások előtt, hanem néhány nagy dobozt, virtuális vagy valós kukát.
    Egy kedves idősebb barátom egyszer azt mondotta, amikor arra panszkodtam, hogy nagy a káosz mostanság az irodámban, az iróasztalon és a fejemben… szóval, egy kis anekdótával állt elő.
    – A mestere még a tanonc időkben időnként belépett a műhelybe és a raktárba. A polcokon sorakozó limlomok mellett elhúzta az úját, s ahol szemmel látható (sok) por volt, azt elpakoltatta, vagy kidobatta, – modván, amit addig nem használnak, hogy porosodjon, az megérdemli a szanálást.
    S milyen igaza volt!
    Pedig nem volt még computeres nyilvántartás, meg 5S modell, – csak rend!

    Így ha megtalálod a megoldást, hogyan tudsz rendet rakni gondolataidban, ötleteidben úgy, hogy a sorrendiséget még meg lehessen tartani, – kérlek tájékoztass! Mert bizony találkoztunk már párszor, s méretre az én fejem a nagyobb, de rendrakásra valahogy nincs hely… 🙂

    Sok sikert!

    … Viszont kiváncsian várom az új lámpásod, mi több fénycsóvát, vagy magát azt a webes üstököst – amin épp mostanság filózol, mert nagyon úgy érzem, hogy valami nagyon töröd a fejed!

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.