Keresőoptimalizálás, SEO

Keresőmarketing: amikor személyessé válik az áru

Nem hitték, hogy megveszik a rózsaszín fényképezőgépet

Nagy izgalommal vártam a pécsi SONY MÁRKABOLT friss blogjának első olyan bejegyzését, amely az üzlet vezetőjének klaviatúráján születik meg. Izgultam, hiszen én javasoltam Péternek az őszinte párbeszédet a vásárlókkal! És íme, megszületett az első valódi bejegyzése: a rózsaszín SONY fényképezőről!

“Megérkeztek az új, 2007-es SONY digitális fényképezőgépek!…
Fogtuk a fejünket vajon ki fog rózsaszínű készüléket vásárolni?!
Aztán kiderült – a SONY tud valamit ! Méghozzá azt, hogy elsősorban a hölgyeknél – nem csak a méret a fontos, hanem a szín is döntő lehet!…”

Gratuláltam neki: a bejegyzés személyes, érdekes, emberi – ahogyan kell!
S hogy mi köze mindennek a keresőmarketinghez? Keresni fogjuk az ilyen beszámolókat!

***

Ami a keresőoptimalizálás témáját illeti:

Ismeretterjesztő oldalak: Keresőoptimalizálás alapok

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.