Ingyen – tessék csak, ingyen keresőoptimalizálás

Keresőoptimalizálás, SEO nincs ingyen
Online marketing, keresőoptimalizálás, SEO ingyen?

Nagyon ingyen – akció

Az ingyen szó vonzza a figyelmet, ezért is adtam meg ezt a szót a bejegyzés címeként. Ráadásul nem árultam el, hogy mit is kínálok ingyen, ami szintén növelheti a kíváncsiságot, s ezzel együtt a kattintás valószínűségét. Márpedig a kattintás a keresőoptimalizálás, az eladás, az érdekérvényesítés szempontjából hallatlanul fontos tényező.

Ráadásként – az alcímben – oda tettem az akció szót is, hiszen az sem közömbös egy árérzékeny piacon a potenciális vásárlók számára.
Persze egy olyan blogtól, amely marketinggel foglalkozik nyilván számíthat a potenciális olvasó arra, hogy marketinggel, online marketinggel, keresőoptimalizálással, SEO-val kapcsolatos dologban lesz valami ingyen.
És talált!

Ingyen keresőoptimalizálás

Íme egy kép arról, hogy a keresőmarketingben, még pontosabban a keresőoptimalizálásban (SEO-ban) bizony szintén divatos az ingyen szó használata. Ez a kép a Google találati lista láblécén volt hosszú ideig megtalálható, már ha valaki a keresőoptimalizálás szóra keresett.

A keresőoptimalizálás is kívánatosabb ingyen
És igen, a második sorban ott láthatjuk a „keresőoptimalizálás ingyen” kifejezést.

Márpedig a versenytársak kínálatát nem engedheti csak úgy érvényesülni az ember, így a Bognár Stúdió témával foglalkozó microsite-ja is tartalmazta – két napig – ezt a kifejezést, méghozzá h2-vel.
Íme a fejléc:

Ami ingyen van, még a keresőoptimalizálás is, kelendőbb.
A fejléc ide citált képe az átfogó tartalomról is jól tudósít: honlap optimalizálás, keresőmarketing tippek, seotools, dilemmák, mélylink, szövegírás.

Az oldal egyébként ma már itt érhető el: > keresőoptimalizálás ingyen
A két nap alatt leszedett ingyen megjelölés nélkül.

Szóval az ingyen fejezetcímet ne is tessék keresni, már nincs ilyen kitétel, nincs ingyen a keresőoptimalizálás, mert ez mára már nagyon munkaigényes, elmélyült ismereteket és évtizedes gyakorlatot feltételez. Tehát ne építsünk a divatra. Ahol ingyen adják, ot se lesz az végül ingyen!

Nagyon akció

Az akciók igen népszerűek. Persze az árut, szolgáltatást, eszmét kínálónak ügyelnie kell arra, hogy ha túl sok az akció, akkor „normális áron” már nem is lehet árusítani. Ha nincs akció, akkor ember nem lesz, aki bemenjen a boltba vagy felkeresse a webáruházat.
Ám az nagyon is lehetséges, hogy egy szűk szegmensben mindig van akció, amellyel az üzletbe lehet csábítani a népet.

Állandó akció

Persze mégis csak van kivétel a sikeres állandó akcióra. Ez pedig az outlet áruházak sajátja. Ezekben az üzletekben hibátlan, ámde kifutó termékeket kínálnak roppant kedvező áron.

Persze egy szakmai blog számos tippet ad, eljárásmódokra hívja fel a figyelmet – ingyen. Ám ez azért történik, hogy a potenciális ügyfél lássa: értünk hozzá! Vagyis az ingyenesség mögött számítás húzódik: ügyfeleket szeretnénk szerezni.
Mert egyébként aki ingyen keresőoptimalizál – ott valami baj van.

És persze ne feledkezzünk meg arról, hogy néhány hónapja a blogger.com és a blog.hu is ingyen adja az SSL-t, vagyis immár https előtaggal is meghívhatóak az ott elhelyezett blogok. Mondom, ingyen! 🙂

Ráadás

A fenti témákban és azokhoz kapcsolódóan született bejegyzések:

Bognár László

Az Első Magyar Keresőoptimalizáló Verseny győztese vagyok. Közel húsz éve dolgozom az online marketing, azon belül is a keresőmarketing területén.
A SEO, a keresőoptimalizálás mellett érdekel a blog műfaja. A közösségi térben a gerillamarketing.blog.hu blogom a leginkább közismert.
Közel két évtizedes múltra tekint vissza az általam szerkesztett Jóljárok Magazin is.

“Ingyen – tessék csak, ingyen keresőoptimalizálás” bejegyzéshez 2 hozzászólás

  1. Felvetésed nyomán megnéztem a Google Trends-ben, hogy milyen az ingyen és a díjtalan szó egymáshoz viszonyított aránya.
    Jelentem, a díjtalan szóra a nulla temngelyen kapjuk az eredményt, pontosabban az eredménytelenséget, vagyis az ingyen szó mindent visz!

Szólj hozzá!