Keresőoptimalizálás, SEO

Ilyen volt – ilyen lett módszer

Klasszikus marketing

A marketing klasszikus módszerének számít az “ilyen volt – ilyen lett” eljárásmód, (amit egyszerűbben előtte-utána módszerként is emlegetünk).
Ennek lényege, hogy általában fotón, a reklámozó bemutat egy, a terméke, szisztémája használata előtt valamit, majd ezt a valamit a hirdető terméke, eljárásmódjának bevetése után is megmutatja.
Nyilván való, hogy ennek csak akkor van értelme, ha a látvány hatásos, ha a két kép között ég és föld a különbség, ha mondjuk a cingár pasasból izompacsirta lett két-három hét alatt, ha a 150 kilóról fogyni vágyó néhány hét alatt fogpiszkáló alakúvá változott és így tovább.
Ezt a látványos és éppen ezért hatásos módszert az online marketing során bűn volna nem használatba venni, csupán azért, mert elavultnak véli valaki, huszadik századi, maradi megoldásnak.
Az én megközelítésem éppen ellenkező: ha Ogilvy idején annyira működött, hogy a mester a könyvében is példának hozta (Ogilvy a reklámról, az alapmű 1983-as), akkor bizony érdemes a figyelmünkre!

Rajzok: rajztanfolyam előtt és után
A négy napos rajztanfolyam első és harmadik napján

És valóban azt láthatjuk, hogy az újságokban, a televízióban, és a honlapokon is gyakorta találkozhatunk ezzel a megoldással.
Aki friss online marketing példát keres, annak hadd ajánljam a Jobb agyféltekés rajzolás honlapot, amelyen számos példát talál arra, hogy a négy napos rajztanfolyam első és későbbi napjain ugyanaz a téma hogyan festett, stílszerűbben szólva hogyan rajzolódott ki a papírlapokon.

A valóban eget verő különbség, vagyis a rajztudásban történő expressz sebességű haladás az embert tényleg arra sarkallja, hogy szaladjon is a honlap Rajztanfolyamok menüpontjára és beiratkozzon.

Ha ehhez Ön is kedvet kapott: > Rajztanfolyamok

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.