Honlap tervezés: duguláselhárítás másképp

Duguláselhárítás honlap fejléc | A SEO szempontja is benne van

 Duguláselhárítás Budapesten: a honlap fejléce

   Ha valaki figyelmesen tanulmányozza az online marketing egyik leghevesebb piaci harcterét, a duguláselhárítás találati tábláit a Googleban, hamar észre fogja venni: a honlapok szinte mindegyike a fejlécén gépeket mutat.

Részben érthető ez a megoldás, hiszen magát a dugulást vagy annak okát megmutatni korántsem kecsegtet mindig esztétikai élmény átadásával, akkor már inkább legyen a gép vagy gépözön a képen – amely amúgy is közel áll a megrendelő cég vagy mester szívéhez.

Amikor a Duguláselhárítás Budapesten honlap áttervezéséhez fogtunk, egy dolgot azonnal eldöntöttem: ez a honlap ne legyen az ezredik a sorban, amelyik a fejlécén a gépeket mutatja meg. Arra gondoltam, hogy a végeredmény, a nyugodt, elegáns, dugulásmentes lakás vagy iroda messze többet mond a duguláselhárítás lényegéről, mintha mégoly’ modern berendezéseket mutogatnánk is a fejlécen.

A duguláselhárító szakember személyisége

Talán meglepő, de határozottan állíthatom: ez a megoldás egyben kifejezi a több szakmával rendelkező Világi Tamás, vagy Dancs Gyula duguláselhárító mester személyiségét is.
Az ő szakmai filozófiáját igen tiszteletre méltónak, mondhatnám elegánsnak tartom: középpontjában a bajba jutott ember áll, akit először is meg kell nyugtatni, s csak ezt követően kezdődik a hazai és külföldi szakmai gyakorlaton alapuló munka.
Vagyis a honlapnak és a honlap mögött álló vállalkozásnak, személynek “rokonságot” kell mutatnia egymással, különben a piacon “szétesik”, hiteltelenné lesz az egész. (V.ö. a corporate identity  részei közötti összefüggéssel).

A bizalom megszerzése és egy kis linképítés

A duguláselhárító szakma óriási bizalmat igényel a megrendelő oldaláról. Ugyanis nem mindegy, hogy kit engedünk a lakásunkba vagy a munkahelyünkre.
Éppen ezért fontos, hogy a duguláselhárítást végző vállalkozás, vállalkozó tegye közzé a cégnyilvánosságról szóló törvény által is előírt cégadatait a honlapján.
Ennek a link building (linképítés), vagyis tágabb értelemben a külső keresőoptimalizálás, SEO során is jelentősége van: komoly link katalógusból nem adnak linket olyan webegységre, amelyben nem tüntetik fel a vállalkozás telephelyét, adószámát, pontos megnevezését. Márpedig erős releváns linkek nélkül előbb-utóbb baj lesz a honlap keresőkben elfoglalt helyével.

A honlap egyébként WordPress motoron fut és természetesen lehetőséget ad az interakcióra. Oldalak és bejegyzések dialektikája érvényesülhet – ha majd a felhasználó is úgy akarja…

*****

Dancs Gyula úr vendég bejegyzése ebben a blogban:
Marketing és duguláselhárítás: a leg…

A szóban volt honlap elérhetősége:
Duguláselhárítás Budapesten

Honlap tervezés: duguláselhárítás másképp” bejegyzéshez 2 hozzászólás

  1. Rendkívül szerencsésnek érzem magam, hogy a Bognár Stúdiót bíztam meg honlapom tervezésével.
    Az általam eddig megismert seo ill. honlapépítéssel foglalkozó cégek közül kizárólag náluk találkoztam ügyfélcentrikus hozzáállással.
    Náluk az ügyfél sikere az elsődleges és csak a középmezőnyben bukkannak elő az anyagi kérdések.
    Az ügyfél az első! Erről ugyanúgy vélekedünk, mely egyben együttműködésünk titka is.
    Továbbá nincs szükségünk más szellemi termékének elsajátításához. Önjáróak vagyunk. Magam írom a tartalmat, saját fotókkal és videókkal próbálom színesíteni a megjelenést. Bognár Úr pedig szakmai hozzáértésével, ötleteivel, lelkiismeretes munkájával járul hozzá közös sikereinkhez.
    Úgy gondoljuk, hogy amíg tőlünk merítenek addig nincs okunk aggodalomra.
    Heti feladványunk(egy szó): Valaki más szellemi tulajdonát a saját nevén adja elő.

Szólj hozzá!

%d blogger ezt szereti: