Keresőoptimalizálás, SEO

Helló Pécs, helló oázis – online marketing hibák

Helló Pécs, helló oázis
Helló Pécs, helló oázis

Számos nagyszerű, elsőrendű portált ismerünk, amely ezrével vonzza a látogatókat, hosszú távon nyújt értékeket az Internet népeinek, s új értékek műhelyeként tartjuk számon.
Viszont olyan portált még nem ismertünk mind a mai napig, amely nagyjából egy hónapos korában kijelentené, hogy ő az oázis a magyar sivatagban! Márpedig a HELLÓ PÉCS mozgalom blogja ezt teszi.
3/10-es PageRank érték mellett nem nagyon szokás ekkorát mondani. Nagyobb érték mellett sem, mert akkorra már kinövi a normális webmester, az objektíven tájékozódó online marketing szakember az ilyen típusú, óvodás allűrjeit.
Pláne nem szokás oázisnak kinevezni egy olyan terepet, amelynél nem számít a pénz, s annyit költhet AdWords hirdetésre a webmestere, amennyit nem szégyell!
Szóval a pécsi polgármester-választás Helló Pécs portálja inkább egy súlyos online marketing hiba sivatagaként kerül – egyelőre legalábbis – a köztudatba, mintsem a bölcsesség oázisaként.

***

A pécsi polgármester-választás marketing szempontú megközelítéséről itt:
Polgármester-választás Pécs: most az előny Szili Katalinnál

E bejegyzés további összefüggései:
Politikai online marketing és a SEOnomia tudománya

Blog és politikai marketing kapcsolatáról:
Blog és világ: Megvették a Gyurcsány Ferencet!

2 hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.