
Cipővel az imperializmus ellen?
Több webhely beszámol arról a marketing ötletről, amely szerint egy kínai üzletben cipővel lehet dobálni Bush amerikai elnök képmását és azok a vásárlók, akik eltalálják a szóban forgó férfiút, árkedvezményt kapnak.
Az egyik ilyen nethelyen hozzászólásban tudattam, hogy nálam apró Bush bábukkal lehet dobálni egy cipőt, ezért aztán nagyon megy nálam is a bolt, viszik a gerillamarketing szolgáltatásomat, mint a cukrot.
A gerillamarketing ilyen: gyors és olcsó. 🙂
***
Gerillamarketing lelőhelyek:
Hát, a fene tudja. Melyik az olcsóbb: sok-sok kis Bush baba és egy cipő, vagy egy Bush baba és egy pár újrafelhasználható ócska cipő. 🙂
Az ötlettel csak az a bajom, hogy kicsit ugye koppintás szagú. A gerillamarketing akkor jó, ha egyedi. Ezért volt jó a karácsonyi “csak egy valaki kap ajándékot” video is.
Kedves Péter!
Igen, ezen jót lehetne vitatkozni.
Úgy is felvethető a kérdés: vajon hol van a határ a “hagyományos” és a gerillamarketing között?
Vannak, akik a nagyon jó ötletet megvalósító reklámot (PR-t) tekintik gerillamarketingnek. Mások visszakérdeznek: ezek szerint úgy kell fokoznunk, hogy reklám, reklámabb, gerillamarketing?
Jómagam ezen a gerillamarketinggel foglalkozó oldalon igyekszem az ilyen jellegű kérdésekre válaszolni (vagy csak a kérdést megfogalmazni egyáltalán):
http://www.bognarstudio.hu/gerillamarketing.html