Gerillamarketing ötlet

Gerillamarketing
Gerilla-marketing

Cipővel az imperializmus ellen?

Több webhely beszámol arról a marketing ötletről, amely szerint egy kínai üzletben cipővel lehet dobálni Bush amerikai elnök képmását és azok a vásárlók, akik eltalálják a szóban forgó férfiút, árkedvezményt kapnak.

Az egyik ilyen nethelyen hozzászólásban tudattam, hogy nálam apró Bush bábukkal lehet dobálni egy cipőt, ezért aztán nagyon megy nálam is a bolt, viszik a gerillamarketing szolgáltatásomat, mint a cukrot.
A gerillamarketing ilyen: gyors és olcsó. 🙂

***

Gerillamarketing lelőhelyek:

Gerillamarketing ismeretek

Gerillamarketing blog

Gerillamarketing ötlet” bejegyzéshez 2 hozzászólás

  1. Hát, a fene tudja. Melyik az olcsóbb: sok-sok kis Bush baba és egy cipő, vagy egy Bush baba és egy pár újrafelhasználható ócska cipő. 🙂
    Az ötlettel csak az a bajom, hogy kicsit ugye koppintás szagú. A gerillamarketing akkor jó, ha egyedi. Ezért volt jó a karácsonyi “csak egy valaki kap ajándékot” video is.

  2. Kedves Péter!
    Igen, ezen jót lehetne vitatkozni.
    Úgy is felvethető a kérdés: vajon hol van a határ a “hagyományos” és a gerillamarketing között?
    Vannak, akik a nagyon jó ötletet megvalósító reklámot (PR-t) tekintik gerillamarketingnek. Mások visszakérdeznek: ezek szerint úgy kell fokoznunk, hogy reklám, reklámabb, gerillamarketing?

    Jómagam ezen a gerillamarketinggel foglalkozó oldalon igyekszem az ilyen jellegű kérdésekre válaszolni (vagy csak a kérdést megfogalmazni egyáltalán):
    http://www.bognarstudio.hu/gerillamarketing.html

Szólj hozzá!

%d blogger ezt szereti: