Gerillamarketing: flashmob a weben

Gerillamarketing, SEOGerillamarketing akció

Gerillamarketing blogomban, amelyet El Lobo nicken vezetek, tettem már javaslatot a SEO, a SEM és az új jelenségek egy egységbe foglalása érdekében.
Ilyen új jelenség például az osztagtámadás (amikor tudatosan, egy vagy több web-egységgel állunk mások honlapjai elé).
Ez tulajdonképpen a flashmob gerillamarketing módszer netes változata: gyors, villámszerű hatás, a meglepetés erejével hat. Fő funkciója a figyelemfelkeltés. Az ilyen akció általában nem hagy maga mögött tartós nyomot, mondhatnánk – ez a pillanat művészete. Gerillamarketinges legyen a talpán, aki ezt két-három nap alatt meg tudja cselekedni egy jól belakott Internet-tájon.
Nekem most sikerült: A SEO, a szivar és Mészáros András EKF igazgató

—–

A flashmob gyors magyarázata: emberek hirtelen és tudatosan összeverődnek, bemutatnak egy rövid “produkciót” és huss, már ott sincsenek. A többi ember meg csak néz és “marketingileg” alaposan meg van lepődve. 🙂

“Gerillamarketing: flashmob a weben” bejegyzéshez 5 hozzászólás

  1. Megjegyzés: Ismereteim szerint Magyarországon ez az első, kifejezetten web-flashmob elnevezéssel netre vitt akció (osztagtámadásként már volt előzmény). Így örömömre szolgál, hogy az első magyar web-flashmob a Google.hu első találati táblájára verekedte magát föl a “szivar” szó beütésére, azaz most éppen tizedik!
    Ezt, az “Első Magyar WEB-FLASMMOB akciót” tisztelettel ajánlom az EKF és Pécs javára!

  2. Üdv itt is!

    Kezdeti tapasztalataim arra ösztönöznek, hogy megérdeklődjem: csatlakoznál-e – a hatókört most kissé kiterjesztve az EKF és Pécs határain túlra – egy magyar web flash mob gerillamarketing eksön kvitelezéséhez?

    Talán a magyaron belül nem is lenne teljesen átfogó a témakör, a magyarság lényegét mégis érintené, és siker esetén a flash mob jellemzően rövid lecsngési ideje után is érdemes volna ápolni az első körben felvonultatott tartalmakat, oldalakat.

    Persze a pilot oldal, amit bemutatok, erősen vázlatos, tudom, ne is modd, vagy legalábbis ne ragadjunk le ennél túl hosszasan:)

    Az ügylet a gerillamarketing bevetésén kívül akár más, szintén nem csak az online világban ismert marketing elv alkalmazását is igényelheti, egyben annak bemutatását is szolgálhatja később, ha…

  3. Kedves Magyar….!
    Ezzel az eszközzel nagyon óvatosan kell bánni a weben, pláne, ha többen összefogva vetik be!
    “Rémálmaimban” jön elő, hogy Mo-n van néhány blogger, olyan erőt képviselő bloggal, hogy egyetlen bejegyzéssel képesek “behatolni” már “belakott” web-vidékre, linktámogatás nélkül is.
    A rémálmom tárgya: ha néhányan összefognak ilyenek, komoly parádét vihetnek végbe ROSSZ célok érdekében!
    Nagyon nem volna kedvemre, ha a neten is JÓK és ROSSZAK bandáinak küzdelme zajlana, így is éppen elég őrültséget látunk, s talán okozunk magunk is.
    Persze akkor miért írtam le a módszert? Mert így fel lehet készülni rá! Inkább én ezzel az akcióval, mint más mással!!!
    Én már korábban is próbáltam erre óvatosan felhívni a figyelmet… de nem nagyon sikerült.

    De a javaslatodról konkrétan: olvastam a megadott oldalt, nagyon is elgondolkoztató, de az az árnyoldala, hogy kemény vitákat csiholhat.
    Nem zárkózom el EGYÉRTELMŰ fogalom köré szervezett akciótól, pl. hátrányos helyzetűemberek segítése vagy ADJ vért – ilyesmire gondolok, tehát ami a társadalom egésze számára hasznos, s nem gerjeszti (tudom, hogy ez nem szándékod), hanem oldja a feszültségeket!

    Barátsággal:
    Bognár László

  4. Köszönöm és csodálom higgadt gondolataidat.

    A gerilla már csak ilyen, úgy látszik. Lett légyen szó akár marketing-gerilláról, ja nem, gerillamarketingről:)

    Magyar

    /bocsánat, az előzőnél lemaradt az aláírás/

Szólj hozzá!

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.