Keresőoptimalizálás, SEO

Gerillamarketing: flashmob a weben

Gerillamarketing, SEOGerillamarketing akció

Gerillamarketing blogomban, amelyet El Lobo nicken vezetek, tettem már javaslatot a SEO, a SEM és az új jelenségek egy egységbe foglalása érdekében.
Ilyen új jelenség például az osztagtámadás (amikor tudatosan, egy vagy több web-egységgel állunk mások honlapjai elé).
Ez tulajdonképpen a flashmob gerillamarketing módszer netes változata: gyors, villámszerű hatás, a meglepetés erejével hat. Fő funkciója a figyelemfelkeltés. Az ilyen akció általában nem hagy maga mögött tartós nyomot, mondhatnánk – ez a pillanat művészete. Gerillamarketinges legyen a talpán, aki ezt két-három nap alatt meg tudja cselekedni egy jól belakott Internet-tájon.
Nekem most sikerült: A SEO, a szivar és Mészáros András EKF igazgató

—–

A flashmob gyors magyarázata: emberek hirtelen és tudatosan összeverődnek, bemutatnak egy rövid “produkciót” és huss, már ott sincsenek. A többi ember meg csak néz és “marketingileg” alaposan meg van lepődve. 🙂

5 hozzászólás

  • Bognár László

    Megjegyzés: Ismereteim szerint Magyarországon ez az első, kifejezetten web-flashmob elnevezéssel netre vitt akció (osztagtámadásként már volt előzmény). Így örömömre szolgál, hogy az első magyar web-flashmob a Google.hu első találati táblájára verekedte magát föl a “szivar” szó beütésére, azaz most éppen tizedik!
    Ezt, az “Első Magyar WEB-FLASMMOB akciót” tisztelettel ajánlom az EKF és Pécs javára!

  • Magyar gerillamarketing flash mob a weben ?

    Üdv itt is!

    Kezdeti tapasztalataim arra ösztönöznek, hogy megérdeklődjem: csatlakoznál-e – a hatókört most kissé kiterjesztve az EKF és Pécs határain túlra – egy magyar web flash mob gerillamarketing eksön kvitelezéséhez?

    Talán a magyaron belül nem is lenne teljesen átfogó a témakör, a magyarság lényegét mégis érintené, és siker esetén a flash mob jellemzően rövid lecsngési ideje után is érdemes volna ápolni az első körben felvonultatott tartalmakat, oldalakat.

    Persze a pilot oldal, amit bemutatok, erősen vázlatos, tudom, ne is modd, vagy legalábbis ne ragadjunk le ennél túl hosszasan:)

    Az ügylet a gerillamarketing bevetésén kívül akár más, szintén nem csak az online világban ismert marketing elv alkalmazását is igényelheti, egyben annak bemutatását is szolgálhatja később, ha…

  • Bognár László

    Kedves Magyar….!
    Ezzel az eszközzel nagyon óvatosan kell bánni a weben, pláne, ha többen összefogva vetik be!
    “Rémálmaimban” jön elő, hogy Mo-n van néhány blogger, olyan erőt képviselő bloggal, hogy egyetlen bejegyzéssel képesek “behatolni” már “belakott” web-vidékre, linktámogatás nélkül is.
    A rémálmom tárgya: ha néhányan összefognak ilyenek, komoly parádét vihetnek végbe ROSSZ célok érdekében!
    Nagyon nem volna kedvemre, ha a neten is JÓK és ROSSZAK bandáinak küzdelme zajlana, így is éppen elég őrültséget látunk, s talán okozunk magunk is.
    Persze akkor miért írtam le a módszert? Mert így fel lehet készülni rá! Inkább én ezzel az akcióval, mint más mással!!!
    Én már korábban is próbáltam erre óvatosan felhívni a figyelmet… de nem nagyon sikerült.

    De a javaslatodról konkrétan: olvastam a megadott oldalt, nagyon is elgondolkoztató, de az az árnyoldala, hogy kemény vitákat csiholhat.
    Nem zárkózom el EGYÉRTELMŰ fogalom köré szervezett akciótól, pl. hátrányos helyzetűemberek segítése vagy ADJ vért – ilyesmire gondolok, tehát ami a társadalom egésze számára hasznos, s nem gerjeszti (tudom, hogy ez nem szándékod), hanem oldja a feszültségeket!

    Barátsággal:
    Bognár László

  • Magyar

    Köszönöm és csodálom higgadt gondolataidat.

    A gerilla már csak ilyen, úgy látszik. Lett légyen szó akár marketing-gerilláról, ja nem, gerillamarketingről:)

    Magyar

    /bocsánat, az előzőnél lemaradt az aláírás/

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.