Keresőoptimalizálás, SEO

Frissült a keresőtábla

Nézzen rá a keresőtáblára

A megérdemelt hétvégi pihenés után érdemes a cég honlapjára, blogjára rápillantania a SEO-ért, keresőoptimalizálásért felelősnek, hiszen a Pingvin frissült keresőalgoritmusa rendesen átrendezte a sorokat! Például több, eddig büntetés alatt volt honlap megszabadult a “priuszától”, feltéve, hogy igyekezett megszabadulni a mesterséges linkjeitől!
Emlékeztetőül: a Pingvin az a jó madár (egyeseknek jómadár), amelynek révén a Google kiszűri a gyanús, természetellenes linkeket, s az ezek haszonélvezőiként elkönyvelt honlapokat a keresőtáblán (SERP-ben) történő hátra sorolással bünteti.


Mellette még a Panda és a Galamb ténykedését is érdemes nyomon követnünk. (A Panda egy-egy honlap általános nagyszerűségét, hitelességét, általános értékét, a szárnyas jószág pedig az un. térképes találatok minőségét vizsgálja).

Az utóbbi napokban arról érkeztek hírek, hogy a Google rendet vágott Lengyelországban a linkcserét közvetítő oldalak háza táján, s nyilván, nálunk sem lesz ez másképp. Vagyis a linkcsere egyre kevésbé lesz kifizetődő, jó üzlet.
Korábban az iparszerűen végzett vendégbejegyzések iparágára sújtott le a Google.

Látható tehát, hogy a linkek terén a természetes szaporulat a mérvadó, s a Google óva int attól, hogy a PageRank, a linkek száma, a linkfarmokról induló kulcsszavas linkelés legyen az a csáberő, amely rossz utakra viszi a megrendelőket illetve a webmestereket, SEO- és keresőoptimalizáló tanácsadókat. E blogban is írtunk arról, hogy a PageRank elévült, kihalt, helyette a Domain Authority illetve a Page Authority fogalmaival érdemes közelíteni, ha honlap-érték megállapításra törekszünk.
> Mi jön a PageRank után?
Az irreleváns, gyanús környezetből érkező linkek nem növelik, hanem csökkentik egy-egy honlap keresőben elfoglalt jó helyezésének reményét.

Szóval marad a “content SEO”-nak mondott tartalomépítés, bár ez igen komoly munkát igényel, méghozzá hosszú távon. Így a varázslók, csodatevők ideje lassan tényleg lejár.

A témában ajánlom még:
> Szélsőségek a keresőoptimalizálásban

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.