Figyelem, árak, sofőrszolgálat
Árak és más fontos dolgok a keresőben – a sofőrszolgálat példáján
Ki, mire figyel?
Két ember megy egy forgalmas nagyváros zsúfolt utcáján. Egyszer csak az egyik felkiált: “Hallgasd csak, egy tücsök!” De a másik nem hallja. Megkérdezi az elsőt, hogy volt képes meghallani a tücsök ciripelését a város forgatagában. Az első ember zoológus volt és megtanulta, hogy a természet hangjaira figyeljen, de nem mondta meg a másiknak. Inkább kivett egy érmét a zsebéből és a járdára ejtette. Sokan felfigyeltek a zajra és körülnéztek. “Azt halljuk – mondta – amire figyelünk.”Bhagwan Shree Rajneesh
Mit optimalizáljon a keresőoptimalizáló?
Amit a sofőrszolgálat kulcsszóra kapott keresőtábla alján olvashatunk – sofőrszolgálat kapcsolódó keresései – az arról tájékoztat, hogy mit keresnek még, milyen kulcsszavakat, kulcskifejezéseket az adott kulcsszó alapján az emberek.
Ez azt jelenti a keresőoptimalizáló számára, hogy érdemes ezekre a kifejezésekre is optimalizálni a honlapot!
Ez a sofőrszolgálati példánál maradva azt jelenti, hogy érdemes a linképítés során a sofőrszolgálat árak menüre is figyelmet fordítani, hiszen a Google szerint is keresett kifejezésről van szó. Ez egy mélylink lesz, vagyis nem a főoldalra, hanem egy aloldalra fog mutatni:
“Sofőrszolgálat árak”
Eredményül azt az oldalt kapjuk, amely valóban tartalmazza az árakat:
> Sofőrszolgálat Budapest
Funkció és ár
Ezért a honlap készítés és a keresőoptimalizálás során különös hangsúlyt kell helyeznünk a dolog árára.
Ha módunkban áll, akkor előnyös összehasonlítást is tehetünk a konkurensek árával szemben, vagy a hasonló szolgáltatásokkal összevetve. Úgy, ahogy a Sofőröm Sofőrszolgálat a taxi tarifáival teszi.
Kapcsolódó honlapok és oldalak: