Átverés minden mennyiségben

Kínálati piac és a velejárói

A keresőoptimalizálás egyre nagyobb mennyiségben jelenik meg a piac kínálati oldalán! A PILLANGÓSZÍV verseny (és talán a LINKFELHŐ is ezt teszi majd) felkeltette a könnyű pénz után sóvárgók figyelmét. Kóklerek küldik ezrével az “emiljeiket”, hogy ök bizony a világ valamennyi keresőjének élvonalába lökik a kiszemelt áldozat honlapjait.

A szorgosabb, tudatosabb csalafinták telefonon – vagy ez már tényleg igazi átverés-marketing – személyesen győzködik az ügyfeleket: potom 10-20-50 ezerért az összes kereső élén majd a potenciális ügyfél honlapjának és cégének neve lobog!

Nem dühöngök, eddig is így ment ez, “a könnyű piacon, könnyű a pénzt kifacsarni” elv szerint!

Ám ha várunk még egy kicsinyt, egyre több csalódott, átvert, hoppon maradt cég jön azokhoz, akik garanciával, kevesebbet, de reálisat ígérve állunk a piacon!

Erről írtam is már régebben egy zamatosat itt:

Kereső-marketing vagy keresőmarketing?

 

Szólj hozzá!