Keresőoptimalizálás, SEO

A SONY Center bemutatja: SEO és webáruház

A SONY Center honlapjának fejlécéről
A SONY Center honlapjának fejlécéről

SEO és webáruház

A webáruház kínálat (számítástechnikai program értelemben) kifejezetten nagy felhozatallal rendelkezik. Az ingyenes szívességi barkácstól a dobozos egyen-lehetőségen át a többmilliós programig rendelkezésre áll a teljes paletta.
A webáruház készítés – SEO, keresőoptimalizálós szempontú – sarkallatos pontja, hogy minden termékcsoportnak, terméknek legyen önálló title, description, keywords lehetősége, magyarán minden termékcsoporthoz, termékhez tartozzon önálló címzés, leírás és kulcsszó elhelyezési lehetőség.

A webáruház fotóira ugyanúgy vonatkozik a Google ajánlása (Google Webmestereszközök), mint más fotókra: vagyis nem célszerű megspórolni az alt=”” lehetőségének kitöltését.

A webáruháznak ugyanaz a legnagyobb nehézsége, mint ami SEO szempontból a legnagyobb előnye: brutális tartalom mennyiséget kíván meg. Azt fölvinni derekas munka, viszont a nagy mennyiség a keresők szemében is növeli az adott webegység súlyát, szerepét.

Webáruházban a SONY teljes kínálata

A most elkészült SONY webáruház (vagy a webshop kifejezés jobban tetszene?) a SONY teljes árukínálatát felöleli.
Készítés közben külön nehézséget okozott, hogy valamennyi törvényi előírásnak eleget tegyünk, vagyis az internetes üzletekre vonatkozó valamennyi előírásnak megfeleljünk.
Ezért aztán még olyan suta mondatba is beleütközhet az információra éhes látogató, amit amúgy lát és természetesnek is vesz, nevezetesen, hogy a rendelés és az ügyintézés nyelve a magyar. Viszont ez a kitétel az ellenőrzést végzők számára édesen fog csengeni, de ami a lényeg: a SONY Centert nem tettük ki kemény büntetési tételeknek.
(A neten egyébként eszméletlenül sok szabályszegő vagy szabályokra fittyet hányó webáruházzal találkozhatunk. De ez hadd ne az én gondom legyen).

Online marketing, bizalom és webáruház

Külön hangsúlyt adtunk annak a ténynek, hogy a webáruház mögött valóságos, közel húsz évre visszatekintő, hivatalos SONY márkabolt áll. Ugyanis a potenciális vásárlók egy része fél az internet “megfoghatatlan” eladóitól, a csibészkedőktől.
Itt viszont valóságos üzletre is lel, nem csak telefonszámra, e-mailre és felelősséget viselő cégnévre, cégadatokra, kapcsolattartó személyre.
Sőt, a korábbi blogot is meghagytuk, hogy az interakció minél teljesebb lehessen.

A webáruház itt nézhető meg:
SONY Center webáruház

***

A Bognár Stúdió a SEO, a honlapkészítés SEO-val, ill. a már meglévő honlapok SEO-zásának specialistája.

Kapcsolat, tájékozódás:
» Érdeklődés, előrendelés

Honlap:
» Honlapkészítés, SEO

***

Témához kapcsolódik:

» Márkanév, terméknév, lineáris választékbővítés

» SONY márkaboltnak nem könnyű AdWords hirdetést csinálni

4 hozzászólás

  • Feki

    Szia!

    Nem néztem bele mélységeibe, 1 perc alatti észrevételek:
    1. felesleges a full domaint megadni minden js esetén, főleg ha ilyen hosszú az url
    2. ajánlott egy js fájlba tömöríteni a js-eket
    3. megrendelésnél rányomtam a megrendelésre, aztán visszajött egy oldal, hogy töltsem ki a *-osokat, alatta pedig a teljes site még1x, hogy megrendelés kész.
    4. a descriptionben simán beírtatok egy ” jelet a 32″ mögé. szerintem ilyenkor a tag lezáródik a google már nem veszi figyelembe, ami utána van.

    Ha olvastad, törölhető ám, nem kötekedni akartam.

    Üdv.
    Fekete Attila

  • Bognár László

    Szia!
    Eszemben sincs törölni, legyen közös minden tapasztalat – tudom, hogy nem kötekedni akarsz.
    Köszönöm észrevételeidet – utána nézek!

    Azt máris látom – rákérdezve az első tv-re a Google.hu alatt, hogy a description jól jelenik meg a keresőben:
    19″-26″ – Sony Center – Pécs
    Sony BRAVIA KDL19BX200B. Bolti ár: 54 990 Ft. 19″ (48 cm) HD Ready, kompakt…”
    vagyis a coll mértékegységet helyettesítő ” jelnél nem szakadt el a Google cérnája!

  • Bognár László

    PS
    Amit a 3. pontban írsz, azt nem tudjuk reprodukálni, vagyis ismernünk kellene azt a környezetet, amelyben ez előfordul.

    Nem lehetséges, hogy nálad az a tény a “zavaró tényező”, hogy a megrendelő visszaigazolásával egy komplett leírást kapsz a vásárló jogairól és a vásárlás menetéről?
    Ugyanis ez a hivatalos követelmény, de mégis szokatlan Magyarországon, mert fittyet küldenek, esetleg linket, de nem a vásárlói jogokat mellékletben a vásárlóknak. Szóval nem lehetséges, hogy ezt véled hibának?

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.