A sikert sikerre kell építeni

Amikor energia van az energetikai tanúsítványban

Ha jó marketing szemlélettel van megáldva egy cég, akkor akár azt is mondhatnánk: könnyű dolga van az ügyfélszerzésben.
Hiszen akkor tisztában van azzal, hogy a sikert sikerre lehet és kell építenie.
És ez nem csak valamiféle óriási, netán multinacionális cégeknek lehet jellemző tulajdonsága, hanem egészen kicsiny KKV-éknak is.
Nézzünk is erre egy példát!

Fussunk rá az Energetikai tanúsítvány honlapra:
> Energetikai tanúsítvány

Az oldal alján azt látjuk: Legnagyobb sikereink!
Semmi szégyenlősség, semmi pironkodás, egyből a lényeg. És a fejezetcím alatt több hasonló mondatot is találunk, mint ez itt:

” Egy családi ház energetikai tanúsítványában 20 cm födém szigetelést írtunk elő.
A Bekerülési költség 187.000 Ft volt a tervezett megtérülési idő 3,87 év.
A szigetelés elkészítését követő fűtési szezonban 29% fűtési költség megtakarítást értünk el.”

Marketing tudatosság

Meggyőző érvek, forintra-fillérre kiszámított megtérülés – vagyis marketing nyelven szólva benne van szépen az előny ígérete.
És egyúttal ez egy szép referencia is.
Nos, így kell a sikert sikerre építeni!

“A sikert sikerre kell építeni” bejegyzéshez 2 hozzászólás

  1. Kedves Tamás Péter!
    Azok az igazán jó vagy "hálás" szolgáltatások, amelyek elvégzését adatok, tények, látható hőtérképek alapozzák meg és a munka után ugyanígy láthatóvá válnak az eredmények!
    Ráadásul azonnal.
    Így az ügyfél tüstént képes ellenőrizni a munka hatékonyságát.
    Így az energetikai tanúsítványok elkészítését is nyugodtan a hálás munkák közé sorolhatjuk 🙂

Szólj hozzá!

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.