Keresőoptimalizálás, SEO

A SEO és a gerillamarketing jóbarátok

Hogyan segíti a gerillamarketing a keresőoptimalizálást?

A SEO és a gerillamarketing jóbarátok | Mosolyoffenzíva
A SEO és a gerillamarketing jóbarátok | Mosolyoffenzíva

Amikor az a honlap készült, amelynek egyik fejlécét  mutatom a fenti képen, Dr. Szabó Gyula fogorvos úrral hosszan elbeszélgettünk arról a többlet-jelentésről, amelyet a két fogorvosi szerszám párba állítása nyújt. De a képen szereplő ifjú nő érett mosolya sem akármilyen… s ha az online marketing kérdéseiről, pl. a mosoly szerepéről beszélgetünk, akkor talán nem is illetlenség ezt szóba hoznom!
És itt bizony hamarost a SEO és a gerillamarketing kézfogásáról lesz szó, ahogyan az egy online marketinggel, a honlapkészítéssel foglalkozó blogban könnyen megeshet.

Fogorvosi honlapot mosollyal érdemes kezdenünk, mert aligha riaszthatjuk el a kedves látogatót véres jelenetekkel, fájdalmas arcokkal, vékony sikolyokkal – ám vastag könnyekkel. Inkább a kellemes végeredményt célszerű megmutatnunk, az ellenállhatatlan mosolyt teszem azt, amelynek érdekében felkeressük a fogorvosunkat. Illetve amely alapján fogorvost választunk.

Így aztán a jó fogorvosi honlap – mosolygós!

Mi sem természetesebb tehát, mint az, ha egy fogorvosi honlapot (s azon keresztül majd fogorvosi szolgáltatást akarunk népszerűsíteni), akkor mind a SEO-nak (keresőoptimalizálásnak), mind a gerillamarketingnek – ha más-más úton is -, de ugyanaz lesz a célja: potenciális ügyfelet, érdeklődő látogatót szerezni.

A SEO fogorvosi varázsszavai egyfelől a kínált szolgáltatások elnevezéseiből (pl. implantáció, fogszabályozás stb.), másfelől éppen a félemet elűző fogalmakból, a hosszú távú gyakorlat meglétéből, a korszerű eszközök alkalmazásából, az emberi, megértő hozzáállásból tevődnek össze.

A Praxis Szabó honlapja nem véletlenül kezd a második mondatában így:

“Több mint 30 éve működő fogorvosi rendelőnkben olyan modern kezelési eljárásokat ajánlunk, amelyek a világ egészségügyben élen járó országaiban kipróbáltak és nagy biztonsággal alkalmazhatóak.”

Felfogásom szerint a háttérben “meghúzódó” description meta tag is online marketing eszköz, hiszen a keresőben ez fogja kísérni a címsort, s ezzel üzenethordozó eszközzé nemesedik. Esetünkben ez ennyiből áll:
“Praxis Szabó Fogorvosi Rendelő, Pécs | Bemutatkozik a 30 éves fogorvosi praxis”

A keresőben megelőlegezett reklám üzenet – a description, magyarán az oldal leírása – és a text ugyanazt az üzenetet közvetíti, egymást erősíti.

A gerillamarketing célja pedig a figyelem felkeltése lehet – feltéve, ha van egy jó ötletünk…

Fogorvosi honlapról lévén szó a mosolyoffenzíva organikus és helyénvaló ötletnek tűnik, s éppen ezért el is indítottam egy mosolyoffenzívát a neten.
A freeblogon, a blog.hu-n és a blogger.com-on vezetett gerillamarketing ill. online marketing satelit-blogjaimban helyeztem el egy- egy mosolyt, nem árulva el a mosolyoffenzíva mibenlétét, célját és a várt eredményét sem. Mindezt a Twitteren, a Tumblr-rendszeren és a Facebookon is megjelenítettem – vagyis valóságos online marketing offenzíva valósulhat meg.

De a céljáról, a várt eredményéről itt sem árulok el többet…

Viszont, ugye, jöhet még egy mosoly?

SEO és gerillamarketing | A fogmosás hasznos dolog
SEO és gerillamarketing – a fogmosás mindegyiknek hasznos dolog!

 > Mosolyoffenzíva

***

Egy kis fogorvoslás:

***

A mosolyoffenzíva elemei:

2 hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.