A keresőoptimalizálás és az olcsó honlapok – HIRDETÉS

Honlap törlés

Jön a nyár és jönnek majd az egyetemisták hirdetései is, miként az elmúlt esztendőkben is jöttek, amelyben gyors és olcsó honlapot ígérnek a számítástechnikai hallgatók! Akkor most én is meghirdetek egy ehhez kapcsolódó szolgáltatást!
Az Ön által készíttetett gyors és olcsó honlapot, amelynek egyetlen célja, hogy az ifjaknak legyen miből nyaralásra költeni, mindössze 500 Ft plusz 20% Áfa összegért letöröljük! Önnek csak a szerver-hozzáférést kell megadnia, s a törlést pillanatok alatt elvégezzük!

Ön, talán azt gondolja most, hogy ez tréfa, pedig nem az!

Mikor kész egy honlap?

Nem vitatom, szép lesz az a honlap, csettinteni fog, amikor meglátja, a rokonság is hanyatt fog vágódni, meg az a két-három ügyfele is, akinek MEGMUTATJA, mert magától, a weben böngészve a jó Isten sem fog ráakadni! Ugyanis a honlap optimalizálása nem fog megtörténni, a gyors készítés hevében elmarad majd a konkurencia elemzése is, a későbbi korrekciókról, az “utógondozásról” már nem is beszélve.

Tehát várom megrendelését, a gyönyörű, olcsó és gyors honlapjának majdani letörlése érdekében. Előrendelés esetén 20% kedvezményt adok!

Amúgy mindenkinek szép nyarat és olcsó honlapot kívánok!

“A keresőoptimalizálás és az olcsó honlapok – HIRDETÉS” bejegyzéshez 9 hozzászólás

  1. ha csak hétköznapi emberként olvastam volna ezt a pár sort, biztosan az jutott volna eszembe hogy milyen nagyképű, lenéző, stb… mivel azonban más szolgáltatás területén én is az igénytelenség utáni kereslettel találkozom, teljesen egyetértek a leírottakkal.

    kérdés hogy ennek az állapotnak mi az oka, valamint hogyan lehet ellene tenni? tippek?

  2. Kedves Gábor!
    Köszönöm a mejegyzést és köszönöm a megértést is, mert tényleg vékony ösvényen szalad ez a bejegyzés: a nagyképűség látszata és a veszélyre figyelmeztetés ösvényén!
    Tippjeim? Ez a tippem: egy-egy szakmának össze kell fognia, s a potenciális vásárlók körében fel kell hívni a figyelmet az adott szakma törvényszerűségeire, a piaci szereplőkre leselkedő veszélyekre, a referenciák nélkülözhetetlenségére!
    És olykor ilyen pimasz módon, mint ez a “hirdetés” is, sokkoló információt kell nyújtani!

  3. mennyi esély van az összefogásra akkor amikor többnyire mindenki a saját pecsenyéjét szereti csak sütögetni? és hogyan lehet a vásárlók figyelmét felkelteni, hogy a minőséget válasszák, amikor többségüknek csak az olcsó ár és a gyorsaság számít?
    én pár hónappal ezelőtt találtam ki egy olyan szolgáltatást, ami egy bizonyos területen belül minőségi javulást eredményezett volna a leendő megbízóknak, azonban semmit sem hajlandóak áldozni azért hogy ne igénytelen anyagot mutassanak az ügyfeleiknek, pedig amivel most rendelkeznek az botrányosan rossz, hiszen olyan munkatársak dolgoznak az adott feladaton, akiknek se képzettségük, se tapasztalatuk, és talán még motivációjuk sincsen.
    tavaly februárban kezdtem vállalkozni, tele ötletekkel, lelkesedéssel, hogy amit csinálni fogok, az hasznos lesz, és nagyon elszomorít az amit látok. dehát ez van, valahogyan ebből a helyzetből kell kihozni a legjobbat. 🙂

  4. Kedves Gábor!
    Jómagam úgy tizenöt éve vállalkozom, s megértem a gondjaidat és a gondolataidat – amelyeket kiolvasok soraidból. A magam kisvállalkozói története sem egy “Kóka-történet”, ami egyfelől azt jelenti, ha anyagi gondom lesz, nem lesz eladható repülégépem vagy helikopterem, másfelől meg azt jelenti, hogy állandóan figyelnem kell a piaci rezdülésekre, s abban a kicsiny mértékben, ahogy tehetem, megpróbálom befolyásolni is a piacot. (Pl. Kamarai tagság, Pólus igyekezet, Kulturális Ipari Klaszter, Marketing Klub.)
    Sok sikert kívánok!

  5. Teljesen egyetértek a fent leírtakkal. Sőt még akár azzal is kiegészíteném, hogy egyesek nem a saját munkájukat használják fel olcsó honlapokra, hanem letöltenek egy sablont, és azt “szabják” testre az ügyfélnek.

    Az onlinemarketing blogon (bár most nem akarom reklámázni) már fel-fel vetődött egy olyan kezdeményezés, hogy legyen egy érdekvédő szervezet azon cégek között, akik a webes hirdetéseket, webes marketinget tényleg korrektül végzik, és nem arra mennek ki, hogy lehúzzák az ügyfelet. Lásd fizetős linkgyűjtemények nyomulásai, stb stb…

    De azért ne ássuk el ennyire az unatkozó egyetemistákat, mert sajnos sok cég iparszerűen végzi a haszontalan honlap gyártást, én inkább ezeket “üldözném”…

  6. Végülis hány jelentkező akadt a honlap törlési akcióra?

    Egy kicsit szerintem túlságosan általánosít ez a cikk, laikus azt szűrheti le belőle, hogy egyetemistákra nem lehet bízni semmit.

    Szép is lenne, ha olcsó honlapok árából az egyetemisták nyaralni járnának 🙂

    Nem szabad lenézni az egyetemistákat – írom ezt úgy, hogy jómagam csak főiskolát végeztem – az egyetemisták néha olyan dolgokra képesek amire az üzleti szempontok miatt beszűkült látáskörű vállalkozók soha. Ha kell forradalmakat robbantanak ki, de azt a keresőt is két egyetemista alkotta meg, aminek a kegyeiért a cikk írója már másfél évtizede küzd 🙂

  7. Kedves Barátom, Matt Cutts!
    Írásom felszíne az, amit egyetemisták viselt dolgaként írok le, a mélyben másról van szó, tágabb jelentéstartalomról!
    Nevezetesen arról, hogy tudás, felkészültség és kreatív gondolatok nélkül, felszínes munkával nem lehet tartós eredményt elérni!
    Bizonyára neked is szemet szúrt már, hogy bizony az egyetemről, főiskoláról úgy jönnek ki hallgatók, hogy fogalmuk sincs kulcsszóválasztásról, piacszegmentálásról; a SEO-t szóbűvészkedésnek tartják és így tovább…
    Számos bejegyzésem szól arról, hogy a piacon nem az ígéret, hanem a referenciák adják az igazi támpontot.
    Vagyis szó nincs arról, hogy az egyetemisták lebecsüléséből indulnék ki, csupán arról van szó, hogy felkészültség nélkül, a valódi munka értékének töredékéért, aligha lehet tartós eredményt elérni.
    Amúgy szabad a választás mindenki számára: készíttethet honlapot ingyen a szomszéd tehetséges, 10 éves fiával, ifjú, nyaralni készülő egyetemistával és évekre visszamenő referenciákkal bíró, szakmai szervezetekben tevékenykedő, saját blogban Matt Cutts-szal beszélgető 🙂 szakemberrel.

Szólj hozzá!

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.