A gerillamarketinges asszony

SONY fejNem tudom, ki, hogy van vele, de én már tervezéskor megmutatom a reklám-vázlatom, az ötleteim a feleségemnek. Persze, azzal a nem titkolt céllal, hogy kifejthesse, mennyire ötletes, okos munka az, amin éppen dolgozom.
Éppen a pécsi SONY Center nagyszerű, új akciójának ötletén gondolkozom, talán az lehetne a mottó, hogy most jó fejek leszünk, akkora kedvezményt adunk, hogy ihaj. Szóval ilyesmi. Képeket keresek az ötletemhez, készítem a “salátát”, hogy átérezhető legyen a majdani mű, hogy máris üssön a ragyogó ötlet, amit kitaláltam. És szólok az asszonynak, mutatom az itt is látható vázlatot, magyarázom az akció lényegét és a mottót: jó fejek leszünk!
– Nagy a feje! – mondja a nőm.
Mindig így járok. Esze ágában sincs dicsérni, mindig háttérbe szorul az én nagyszerűségem.


Köztünk szólva, a zsenialitásom, a fergeteges, elsöprő intellektusom az, amit nőm mindig észrevétlenül hagy.
Tulajdonképpen, ha belegondolok, bizonyára van bennem némi mazochizmus, hogy legközelebb megint, újra- és újra megmutatom neki…

***
PS. 2012.08.25.
Természetesen a “saláta” a munka első fázisában semmi mást nem szolgál, mint mondjuk egy firka is: a gondolkozást segíti. Jelen esetben is erről van szó, tehát nem érdemes a saját szememre vetni: a jó fejek leszünk kifejezés nem a vásárlóról, hanem az eladóról szól, vagyis ez így nem lesz jó.
Ezt a gondolatot majd át kell fordítani úgy, hogy a vásárló legyen jó fej – mert megérdemli! 🙂
Erről a marketing megközelítésről bővebben itt:
> Marketing: kinek a fejével gondolkozzunk

“A gerillamarketinges asszony” bejegyzéshez 2 hozzászólás

  1. Közben én azt találtam ki, hogy legyen a szöveg: A nagy dolgok fejben dőlnek el!
    Arra gondoltam, hogy ez jobb megközelítés ezer okból is. Pl. a vevőről (és nem az eladóról) szól!
    Ám kiderült – más koncepciót kell követnem, vagyis a salátám szépen megmarad…

Szólj hozzá!

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.